• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • L E O N
    Otäcking skrev 2012-12-10 12:06:00 följande:
    När börjar man räknas som en "äldre man" då? Jag, numer 23 år gammal siktar in mig på män mellan 30-35, och har gjort det sedan tonåren. När jag just fyllt arton träffade jag en man som var trettio. Han visade sig vara mitt livs stora kärlek, även om det nu inte höll för evigt. Anser fortfarande att vi är själsfränder även om vi inte alltid tål varandra. Personligen tycker jag att män som är 30-35 är i sin bästa ålder, då har de tappat den här "valpigheten" som män i 20-25 års ålder har, då är de manliga och vuxna. Det finns alltid undantag, men om vi generaliserar sådär fint alltså. 
    Kan du inte sträcka ut det till 30-40 istället?? Skulle kännas lite bättre för mig Cool....
  • Anonym (Majoriteten)

av tjejer runt 25 vill inte ha mycket äldre män.

• Anonym (Styrman)
    Anna Paulita skrev 2012-12-09 20:46:57 följande:

När jag var yngre, runt 20 gillade jag äldre män och min första riktiga seriösa relation var med en man som var 39. Jag fyllde 21 samma år vi träffades. Efter honom hade jag killar som var runt 10-15 år äldre än mig under en period.

Sexet var fantastiskt, men jag tyckte det var knepigt att leva ihop med personer på helt andra ställen i sitt liv än jag var.

Hade jag fortsatt med 39 åringen hade han varit 56 idag och det är däremot inte Lika lockande. Men jag kan absolut fatta att unga kvinnor tänder på äldre män. Erfarenhet är sexigt.

Ja, sexet är mer avancerat med en äldre man, och så blir tjejen styrd då han har erfarenhet och vet hur han vill ha det. En ung tjej vet ännu inte nåt om livet, så det är bra att han styr upp allt. Sexigt.
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Majoriteten) skrev 2023-01-05 09:33:24 följande:

av tjejer runt 25 vill inte ha mycket äldre män.

Var skulle du säga att majoriteten av tjejer runt 25 drar sin gräns? 
  • Anonym (liten till stor)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-01-06 10:24:40 följande:
    Var skulle du säga att majoriteten av tjejer runt 25 drar sin gräns? 
    30-32 år
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (liten till stor) skrev 2023-01-06 10:26:16 följande:
    30-32 år
    Då har jag haft en himla tur eller så är det där du gratis just din gräns. 
  • Anonym (liten till stor)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-01-06 10:35:05 följande:
    Då har jag haft en himla tur eller så är det där du gratis just din gräns. 
    Tur?
  • enola
    Anonym (Styrman) skrev 2023-01-05 09:37:59 följande:
    Ja, sexet är mer avancerat med en äldre man, och så blir tjejen styrd då han har erfarenhet och vet hur han vill ha det. En ung tjej vet ännu inte nåt om livet, så det är bra att han styr upp allt. Sexigt.
    Vaaaaad får dig att tro att sexet automatiskt är mer avancerat med en äldre man? Det är ju rent bullshit och dessutom inget du kan ha minsta aning om! Och mer erfarenhet behöver han ju inte ha bara för att han är äldre, det är ju bara att du går till dig själv för att inse det.
  • Anonym (Styrman)
    enola skrev 2023-01-06 11:32:11 följande:
    Vaaaaad får dig att tro att sexet automatiskt är mer avancerat med en äldre man? Det är ju rent bullshit och dessutom inget du kan ha minsta aning om! Och mer erfarenhet behöver han ju inte ha bara för att han är äldre, det är ju bara att du går till dig själv för att inse det.
    Jag har aldrig haft sex med nån yngre, men flera här skrev att när mannen är äldre så vill han styra henne. Och hon måste ställa upp på sex som hon inte är redo för, då mannen är mer erfaren.
    Tyckte också det lät konstigt. Inte givet att man är mer erfaren bara för man är äldre.
  • enola
    Anonym (Styrman) skrev 2023-01-06 11:37:31 följande:
    Jag har aldrig haft sex med nån yngre, men flera här skrev att när mannen är äldre så vill han styra henne. Och hon måste ställa upp på sex som hon inte är redo för, då mannen är mer erfaren.
    Tyckte också det lät konstigt. Inte givet att man är mer erfaren bara för man är äldre.
    Rätt säker på att minst lika många andra skrev att det inte stämmer.
Svar på tråden Äldre män <3