• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Ludde 831

Några tjejer fanns det allt.. Men även lika många upptagna... Cool

Men skam den som ger sig.... Flört

• Anonym (Ung tjej)

Jag är väldigt ung och gillar äldre män...mycket. Har ingen kontakt med min pappa, så jag lever upp till fördomarna. ;)

• Anonym

Hur är det med er som gillar yngre män? Eller män som gillar äldre kvinnor? 
    Själv är jag ihop med en 7 år yngre kille som är vansinnigt snygg och klok.  Har haft både yngre och äldre älskare,    gillat båda, men det här är beroendeframkallade.

• Ludde 831
    Anonym (Ung tjej) skrev 2012-11-21 19:17:38 följande:
    Jag är väldigt ung och gillar äldre män...mycket. Har ingen kontakt med min pappa, så jag lever upp till fördomarna. ;)
    Inte alla fördomar,då ska man ju ha minst två diagnoser oxå.. *S*
  • Anonym (Man34)
    Anonym skrev 2012-11-21 19:27:34 följande:
    Hur är det med er som gillar yngre män? Eller män som gillar äldre kvinnor? 
    Själv är jag ihop med en 7 år yngre kille som är vansinnigt snygg och klok.  Har haft både yngre och äldre älskare,    gillat båda, men det här är beroendeframkallade.
    Min nuvarande kvinna är 44, dvs 10 år äldre...
  • Anonym (äldre män)

Känns lite som att nu när man har vart med äldre känns de som är i närhete av ens ålder inte så intressanta längre :-P

• Ernst Hugo
    Anonym (äldre män) skrev 2012-11-22 08:30:09 följande:
    Känns lite som att nu när man har vart med äldre känns de som är i närhete av ens ålder inte så intressanta längre :-P

Vad har du uppskattat mest i dina kontakter?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (äldre män)
    Ernst Hugo skrev 2012-11-22 19:34:52 följande:

Vad har du uppskattat mest i dina kontakter?

Oj nu var det längesen jag var här inne ^^

Det är mycket jag uppsklattar... Erfarenheten tex. och hur man blir behandlad...
    Sedan känner man sig så grymt sexig och uppskattad på ett annat sätt... Jag har märkt att äldre ser mer av ens kropp än fitta och bröst!! :P
  • Ernst Hugo
    Anonym (äldre män) skrev 2012-11-28 20:18:00 följande:

Oj nu var det längesen jag var här inne ^^

Det är mycket jag uppsklattar... Erfarenheten tex. och hur man blir behandlad...
    Sedan känner man sig så grymt sexig och uppskattad på ett annat sätt... Jag har märkt att äldre ser mer av ens kropp än fitta och bröst!! :P

Du menar att vi har mer sinne för både helhet & detaljer?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Äldre män <3