• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Anonym

Har alltid tänt på äldre män...
    Jag började träffa äldre män för sex när jag var 16...
    Träffade faktiskt en man i några år, han var 38 när vi började träffas, och 41 när vi avslutade våra träffar och jag var 19... Vi hade "uppehåll" ibland, de ggr jag blev intresserad av någon och ville ha förhållande.
    Jag kom aldrig med honom, han var alltid så upphetsad och kom extremt fort, men jag tände på åldersskillnaden och att han var dominant.
    Den äldsta jag haft sex med var 46...

Jag är gift med en 2 år äldre man nu, jag är 24, han 26.
    Bästa sexet jag någonsin haft är faktiskt med honom... 

• Anonym (Man34)

Vad är det egentligen som skulle vara äckligt? Människa som människa och alla har vi varit unga och kommer någon gång bli gamla.

Ett av argumenten emot brukar vara "vad har han för utbyte av en så ung tjej som henne" (när mannen är den som är äldre). För det första så kan det i sig också vara bullshit, finns många unga tjejer som är väldigt intellektuella och smarta. Den smartaste tjej som jag någonsin träffat var 27.

...och om vi nu utgår ifrån att det är så, att det inte finns något större intellektuellt utbyte, vad skulle problemet med det vara? Alla människor vill i någon grad ha sex, om vi inte pratar asexuella osv så vill både män och kvinnor, tjejer och killar ha sex. De flesta vill ha en partner och leva ihop med någon och så länge det finns en ömsesidig attraktion så kan det aldrig bli fel.

De som fördömer är människor som inte är trygga och älskar sig själva. Det är samma människor som är rädd för invandrare, vegetarianer eller vad det än kan vara som avviker ifrån svenne-normen. Fan, kärlek är alltid kärlek och det finns partners till alla i alla smaker, former, åldrar och storlekar.

Kör på, var stolt över den du är!

• ulfsas

Jaha, var finns tjejerna som gillar lite äldre killar då?
    Solig 

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Ludde 831
    ulfsas skrev 2012-11-21 10:04:05 följande:
    Jaha, var finns tjejerna som gillar lite äldre killar då?
    Solig 
    Har oxå svårt att hitta  dom.. *S*
  • L i n n

Här finns en!
    Fast hon är redan upptagen, av en äldre man såklart

• Majskorn

En till här fast oxå upptagen :) vet inte om jag räknas som ung längre iofs (28) min man är 44 ;)

• MrC

Om man vänder på det, vill äldre män ha yngre kvinnor?
    För ett förhållande går nedre gränsen för mig vid 10 år yngre.
    För att ligga är gränsen 20 år.

Vad säger ni "äldre män"?

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Philipsson
    MrC skrev 2012-11-21 16:47:28 följande:
    Om man vänder på det, vill äldre män ha yngre kvinnor?
    För ett förhållande går nedre gränsen för mig vid 10 år yngre.
    För att ligga är gränsen 20 år.

Vad säger ni "äldre män"?
    Så länge hon är vuxen spelar det ingen roll hur ung hon är, oavsett hur gammal man själv är.

Det finns dock en övre gräns: Menopausen. Efter det förlorar kvinnan all sin erotiska utstrålning. Tragiskt men sant.
  • Anonym (Man34)

Allt mellan 18-60 skulle jag säga, även om det är få både under 25 och över 50 som har rätt attraktionskraft, men det finns.

• Som snö

Mr C: Nu är ju inte jag äldre, inte mer än lovligt mycket äldre än vad en tjugoåttaåring är i alla fall.
    Så jag säger 18!
    18 år yngre kvinna/jänta är vad som är optimalt. Både för bästa, ohämmade, sexet och relation!

Svar på tråden Äldre män <3