• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-12-10 05:56:30 följande:
    Nä, jag blir väl lite för engagerad och vill hjälpa. Kan jag hjälpa så vill jag hjälpa. Jag känner mig bäst själv och vet att hon skulle ha det bättre här än stanna där och bli misshandlad en dag/kväll/natt till. Jag har haft flera bostadslösa unga människor som fått bo hos mig och alla har idag hittat något bättre boende. Jag tänkte inte göra henne beroende av mig, för att min dotter måste ha rummet från den 22'a, så det skulle ändå bara vara en tillfällig lösning. Om nu någon jour kan hjälpa henne så är det väl bra, men om inte?
    Jag mår faktiskt dåligt när jag tänker på detta. Tänk om det finns unga människor där ute som nu blir misshandlade för att de inte har någonstans att ta vägen och samtidigt står ett rum tomt hos mig.
    Jag brukar i dessa stunder tänka: -Nicke, du kan fan inte rädda hela världen. Det räcker med de du redan räddat.
    Om hon inte har fixat något åt sig själv till 22/12 så har jag andra vänner som kanske hade kunnat hjälpa. Det brukar alltid lösa sig.
    Nåväl, hoppas att hon lyssnade på alla kloka och gick till någon jour istället.
    Vad glad jag blir när "jag stöter på" människor som dig, MrC, som är genuint snälla och som verkligen vill hjälpa till. Och som verkligen gör det också.

Jag bugar mig i vördnad, du är i sanning en riktigt god människa, MrC. Tänk om det fanns fler av dig, vad världen skulle vara så mycket bättre.....bow.gif

Obs att jag är 100 % allvarlig, så inte någon får för att det skulle vara ironi här. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-12-10 08:00:49 följande:
    Vad glad jag blir när "jag stöter på" människor som dig, MrC, som är genuint snälla och som verkligen vill hjälpa till. Och som verkligen gör det också.

Jag bugar mig i vördnad, du är i sanning en riktigt god människa, MrC. Tänk om det fanns fler av dig, vad världen skulle vara så mycket bättre.....bow.gif

Obs att jag är 100 % allvarlig, så inte någon får för att det skulle vara ironi här.
    Tack, nu blir jag lite generad.

Sen förstår jag också att tråden ligger på ett sånt ställe att det är lätt att tro att mina intentioner skulle vara helt andra. Det är lätt att klumpas ihop med dårar, idioter och svin, tyvärr. Det är inte mitt fel att jag tillhör den grupp av människor i samhället som står för en klar majoritet av den idioti som tyvärr finns.
    Varför erbjöd ingen kvinna tak över huvudet till henne?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-12-10 08:11:15 följande:
    Tack, nu blir jag lite generad.

Sen förstår jag också att tråden ligger på ett sånt ställe att det är lätt att tro att mina intentioner skulle vara helt andra. Det är lätt att klumpas ihop med dårar, idioter och svin, tyvärr. Det är inte mitt fel att jag tillhör den grupp av människor i samhället som står för en klar majoritet av den idioti som tyvärr finns.

Varför erbjöd ingen kvinna tak över huvudet till henn
    e?
    Sant, MrC, och av FL's 101 950 medlemmar var du den ende som erbjöd henne ett ställe att fly till...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrC
    Anton Chigurh skrev 2012-12-10 08:18:35 följande:
    Sant, MrC, och av FL's 101 950 medlemmar var du den ende som erbjöd henne ett ställe att fly till...
    Det finns en annan tråd där någon hade funderingar på att hora sig pga dålig ekonomi.
    Jag erbjöd mig att låna ut 10000 kr, med långsam återbetalningstid, bara för att människan inte skulle behöva hora sig. Tyvärr hörde personen aldrig av sig och jag mår illa över att personen kanske horat sig. Ingen annan erbjöd sig att låna ut pengar eller skänka pengar.
    Jag mår illa. Kräks
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (Nae)

Inte alls. Var visserligen med en som var 10 år äldre när jag var 17 men jag tyckte inte det var nåt särskilt direkt. Han var bättre i sängen än jämnåriga men inte lika "kul" att va med.

• ManligMan6
    Anonym skrev 2012-12-09 21:36:14 följande:
    Ååh vad snällt isåfall... :o 
    Haha jaså? :p 

Absolut!
    Skulle själv gärna träffa en ung tjej under 25 och visa vad jag kan!
  • Anonym (milf;))

Min "gubbe" är 18 år äldre än mig. Egentligen är inte åldern nåt vi tänker särskilt mycket på. Vi passar så bra ihop. 

Jag har även varit med män som är runt 10 år yngre än mig, och för min del så har jag trivts bättre med mogna män. Både sexuellt och i vardagen.

• Ludde 831

När man tittar runt lite så verkar det att de flesta tjejer vill endast träffa killar i sin egen ålder, men det är kanske jag som titta på fel ställen.. *s*

• Anonym (Nae)
    Ludde 831 skrev 2012-12-10 11:03:59 följande:
    När man tittar runt lite så verkar det att de flesta tjejer vill endast träffa killar i sin egen ålder, men det är kanske jag som titta på fel ställen.. *s*

De flesta vill nog det ja men om du är ihärdig borde du ju kunna få tag i en av undantagen :) Själv vill jag vara med nån som har så lika referensramar som jag själv som möjligt. Jag vill ha sett samma barnprogram och inte få höra om Olof Palmes förehavanden på ett sätt som min mamma eller pappa skulle kunna göra. Jag vill också gå o pension samtidigt och få behålla min man länge.
  • Anonym
    Anonym (Nae) skrev 2012-12-10 11:12:43 följande:

De flesta vill nog det ja men om du är ihärdig borde du ju kunna få tag i en av undantagen :) Själv vill jag vara med nån som har så lika referensramar som jag själv som möjligt. Jag vill ha sett samma barnprogram och inte få höra om Olof Palmes förehavanden på ett sätt som min mamma eller pappa skulle kunna göra. Jag vill också gå o pension samtidigt och få behålla min man länge.
    Ska vara helt ärlig och säga att jag letar inte med full kraft så att säga, mer så att jag surfar mest runt..
Svar på tråden Äldre män <3