• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Ludde 831
    Anonym skrev 2012-12-10 11:42:04 följande:
    Ska vara helt ärlig och säga att jag letar inte med full kraft så att säga, mer så att jag surfar mest runt..
    Och vips blev jag anonym.. *asg*
  • Anonym (Nae)
    Anonym skrev 2012-12-10 11:42:04 följande:
    Ska vara helt ärlig och säga att jag letar inte med full kraft så att säga, mer så att jag surfar mest runt..

Du får ta och regga dig på ett par kontaktsidor helt enkelt och säga vad du vill ha. Jag kan inte tipsa dig dock för jag har inte varit singel sen jag var tonåring.
  • Otäcking

När börjar man räknas som en "äldre man" då? Jag, numer 23 år gammal siktar in mig på män mellan 30-35, och har gjort det sedan tonåren. När jag just fyllt arton träffade jag en man som var trettio. Han visade sig vara mitt livs stora kärlek, även om det nu inte höll för evigt. Anser fortfarande att vi är själsfränder även om vi inte alltid tål varandra. Personligen tycker jag att män som är 30-35 är i sin bästa ålder, då har de tappat den här "valpigheten" som män i 20-25 års ålder har, då är de manliga och vuxna. Det finns alltid undantag, men om vi generaliserar sådär fint alltså. 

I rather get som shrooms than be a prude, then I can go to space and still feel your face between my legs
  • MrC
    Otäcking skrev 2012-12-10 12:06:00 följande:
    När börjar man räknas som en "äldre man" då? Jag, numer 23 år gammal siktar in mig på män mellan 30-35, och har gjort det sedan tonåren. När jag just fyllt arton träffade jag en man som var trettio. Han visade sig vara mitt livs stora kärlek, även om det nu inte höll för evigt. Anser fortfarande att vi är själsfränder även om vi inte alltid tål varandra. Personligen tycker jag att män som är 30-35 är i sin bästa ålder, då har de tappat den här "valpigheten" som män i 20-25 års ålder har, då är de manliga och vuxna. Det finns alltid undantag, men om vi generaliserar sådär fint alltså. 
    En äldre man bör vara minst 15 år äldre än dig själv, alltså gammal nog att faktiskt kunna vara din pappa. Egentligen helst +20 år också, alltså.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    Otäcking skrev 2012-12-10 12:06:00 följande:
    När börjar man räknas som en "äldre man" då? Jag, numer 23 år gammal siktar in mig på män mellan 30-35, och har gjort det sedan tonåren. När jag just fyllt arton träffade jag en man som var trettio. Han visade sig vara mitt livs stora kärlek, även om det nu inte höll för evigt. Anser fortfarande att vi är själsfränder även om vi inte alltid tål varandra.

Personligen tycker jag att män som är 30-35 är i sin bästa ålder,

då har de tappat den här "valpigheten" som män i 20-25 års ålder har, då är de manliga och vuxna. Det finns alltid undantag, men om vi generaliserar sådär fint alltså. 
    Fan också. Då är jag för gammal för dig.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Nae)
    MrC skrev 2012-12-10 14:55:54 följande:
    En äldre man bör vara minst 15 år äldre än dig själv, alltså gammal nog att faktiskt kunna vara din pappa. Egentligen helst +20 år också, alltså.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!

En äldre man är i mitt tycke 7 år äldre eller mer. Om 10-15 år kommer jag nog tycka annorlunda.
  • ulfsas

Jaha, är det här de unga snygga brudarna hänger?Solig

Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (Mr Perfect)

Tror 12 år är största skillnaden rent numeriskt(30-42). När jag var 23 så låg jag med en tjej som var 16, så det kanske är en större relativ skillnad. Uppåt i åldrarna är väl n +5 år det största tror jag.

Själv bryr jag mig inte så mkt om ålder. Matchar man så matchar man, oberoende om det gäller sex eller förhållande..

• ManligMan6

Vi är ju bäst! Nja men vi vet kanske bättre vad kvinnan vill ha samt utger ett annat lugn och självsäkerhet än vad unga män ger.
    Någon ung tjej under 25 som vill prova på en man 45+ här? Finns i västsverige. Jag vill gärna prova en ung kvinna innan jag dör.

Svar på tråden Äldre män <3