• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Anonym (Saran)
    Anonym skrev 2012-12-09 19:57:52 följande:
    Och vore det möjligt att hitta sig typ en sugardaddy som 22årig tjej? Jag är en sucker för äldre män ändå och jag behöver nånstans att bo. 

"Behöver nånstans att bo"? 

Vad sägs om att bli självständig först? 
  • ulfsas
    Anonym skrev 2012-12-09 19:44:06 följande:
    Var hittar man äldre män egentligen? Vad gillar de att göra? Går de ens på krogen? 

Jo, de går på krogen iaf jag och iaf igårSkrattande
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Meddelande borttaget
  • MrC
    Anonym skrev 2012-12-09 19:57:52 följande:
    Och vore det möjligt att hitta sig typ en sugardaddy som 22årig tjej? Jag är en sucker för äldre män ändå och jag behöver nånstans att bo. 

Anonym skrev 2012-12-09 20:18:51 följande:
    Försöker men det tar tid, jag får bara en massa praktik från arbetsförmedlingen och det får man inga pengar på! Och soc får man ju ingen hjälp av.. Bor nu med en man som slår mig. Jag borde kunna hitta nån snäll äldre man att bo hos iställe liksom. 
    Är det sant? Herregud! Jag blir upprörd. Vilken stad?
    Jag har ett rum ledigt du kan ta i min trea, kräver inget i utbyte.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • ulfsas
    Anonym skrev 2012-12-09 20:18:51 följande:
    Försöker men det tar tid, jag får bara en massa praktik från arbetsförmedlingen och det får man inga pengar på! Och soc får man ju ingen hjälp av.. Bor nu med en man som slår mig. Jag borde kunna hitta nån snäll äldre man att bo hos iställe liksom. 
    Slår han dig?!!? Det är ju inte klokt. Kan du inte få hjälp någonstans. Familj eller så?
  • MrC
    Anonym skrev 2012-12-09 19:44:06 följande:
    Var hittar man äldre män egentligen? Vad gillar de att göra? Går de ens på krogen? 

Vi går på sportbarer, sportevenemang, spelar golf och sitter hemma mestadels.
  • ulfsas
    MrC skrev 2012-12-09 20:24:13 följande:
    Vi går på sportbarer, sportevenemang, spelar golf och sitter hemma mestadels.
    Eller så går man ut på krogen. Tycker det är kul men visst är syftet att hitta en fining. Så man slipper att gå ut på krogenFörvånad
  • MrC
    ulfsas skrev 2012-12-09 20:27:21 följande:
    Eller så går man ut på krogen. Tycker det är kul men visst är syftet att hitta en fining. Så man slipper att gå ut på krogenFörvånad
    Vi borde gå ut ett gäng män från FL och visa var skåpet ska stå.
    Kvinnorna träffas, varför kan inte vi med adamsäpple träffas?
  • Meddelande borttaget
  • MrC
    Anonym skrev 2012-12-09 20:40:42 följande:
    Ja... jag bor i stockholm 

Nja jag kommer inte så bra överens med min familj.. Jag har tänkt söka på att typ kvinnojour men jag har inte någon kraft eller självförtroende eller ork. 

Jag kanske får gå på nån sportbar då ;o 

Du får bo här till 22/12 om du vill. Jag bor i Sollentuna. Gratis också.
Svar på tråden Äldre män <3