• Anonym (äldre män)

Äldre män <3

Någon mer här som tänder ordentligt på äldre män?

Är en tjej på snart 25 och har gått från 1 år äldre till 9 år äldre. Sedan blev det 11 och nu ligger jag med en som är 20 år äldre!! Jag bara älskar det! skulle aldrig gissat att han var 20 år äldre utan gissade mer på 11 men tydligen hade jag fel ^^

Han är egentligen långt ifrån min typ av kille men när vi har sex blir han en helt annan...
    Ibland undrar jag om jag är lite väl "äcklig" eller om han är det eftersom han lätt hade kunnat vara min pappa ^^

Men det är sjukt vad det tänder en med erfarna män... mmh...  

• Svar på tråden Äldre män <3
  • Anonym (äldre män)
    Ernst Hugo skrev 2012-11-28 20:33:56 följande:

Du menar att vi har mer sinne för både helhet & detaljer?

hihi... Ja precis
    Yngre killar tänker oftast på att bara få köra på!! -.-
  • Ernst Hugo
    Anonym (äldre män) skrev 2012-11-28 20:35:20 följande:

hihi... Ja precis
    Yngre killar tänker oftast på att bara få köra på!! -.-

Det tänker nog delvis alla män, men vi lite äldre kanske vet att man kan få in fler nyanser i sinnet om man tar in lite mer och njuter av allt man kan njuta av hos kvinnan
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Putt B

Jag är 40+ och kan mycket väl tänka mig en yngre kvinna... likaväl som jag kan tänka mig en äldre.. Det sitter inte i åldern, utan i personen och personligheten...

• Meddelande borttaget
  • PassionForever
    Ernst Hugo skrev 2012-11-28 20:33:56 följande:
    Du menar att vi har mer sinne för både helhet & detaljer?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Årsta
    Anonym skrev 2012-12-09 19:44:06 följande:
    Var hittar man äldre män egentligen? Vad gillar de att göra? Går de ens på krogen? 

Vi går inte ofta på krogen, hittas lämpligast på en pub efter arbetstid.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Saran)
    Anonym skrev 2012-11-21 19:27:34 följande:
    Hur är det med er som gillar yngre män? Eller män som gillar äldre kvinnor? 
    Själv är jag ihop med en 7 år yngre kille som är vansinnigt snygg och klok.  Har haft både yngre och äldre älskare,    gillat båda, men det här är beroendeframkallade.
    Jag är 33 och gillar yngre killar! Maxåldern på killen får vara en som är jämngammal med mig, inte äldre än så. Nån man i 40-årsåldern skulle jag aldrig bli attraherad av, även om jag kan se att han en gång har varit snygg. 
Svar på tråden Äldre män <3