• Mandiisen

Helkroppstråden

Nadier69 skrev 2013-07-23 09:03:30 följande:
    Du får ju ge dig nu!! Hon är en vacker kvinna som fött två barn, hennes bröst är idag kanske inte de största men de är säkert helt underbara ändå och viktigaste av allt är säkert att hennes kille tycker både hon, hennes bröst och kropp är vackra. Om du inte gillar hennes bröst så behöver du ju inte ens kommentera det utan var tyst. Är det inte trevligare då om du ser några bröst du gillar att kommentera det med en komplimang istället för att klanka ner på saker du inte gillar? För övrigt så gillar vissa stora andra små bröst, smaken är som baken... Jag är inte så jätteförtjust i meggastora hängbröst men inte fan skulle jag kommentera det till en kvinna här, jag skulle inte säga "fy fan vilka fula äckliga hängpattar"... har man hyffs och någon form av EQ så gör man inte det!!!
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Nadier69
    Anonym (A2) skrev 2013-07-23 10:09:06 följande:

Bra...ingen vill se minisnoppar.
    Snälla du! Jag kan också tycka om att provosera för att få igång en diskussion vilket jag får en känsla av att du är ute efter hela tiden, jag gör det dock om andra ämnen såsom politik, religion osv men inte om andras utseende och framför allt utan att klanks ner på andras kroppar, fantasier och drömmar.

Eftersom det verkar som om du fortfarande inte har förstått hur man beter sig var snäll och läs Moderatorns inlägg ovan!!
  • Nadier69
    Moderator skrev 2013-07-23 09:24:08 följande:
    Nu får ni för sjutton ta och SKÄRPA ER!
    Håll diskussionen på en saklig nivå, lämna personangrepp och allmänt tramsigt "du är dum - nä, det är DU som är dum"-tjafs utanför dörren innan ni kliver in i tråden. Eller stanna kvar utanför den.

Respektera också trådens syfte: "en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga". Vill man diskutera annat så är forumet vidöppet, det är bara att starta nya trådar med den inriktning man önskar.

Ha en fortsatt trevlig dag!
    Det är ju just detta ca 99% av forumets besökare försöker göra, njuta, glädjas, ge en good feeling... och vi har ju under en längre stund här försökt få en individ att respektera just detta utan framgång verkar det som!
  • Kattpappa

Nackdelen med anonymiteten är ju att vissa kan skriva vad fan de vill Kräks
    Det är säkert svårt att ignorera, men försök så kanske det upphör !? 

• FjärilVingad73

Får man hela tiden bara negativa saker skrivet om sig av en viss person (och varav en del rena lögner!) så tar tålamodet slut till slut... :-/

• Nadier69
    Kattpappa skrev 2013-07-23 10:41:27 följande:
    Nackdelen med anonymiteten är ju att vissa kan skriva vad fan de vill Kräks
    Det är säkert svårt att ignorera, men försök så kanske det upphör !? 
    Håller med men det är lättare sagt än gjort då man bara blir argare och argare av elaka och onödiga kommentarer från vissa Skrikandes
  • Mandiisen

mm, håller med. jag tog ju tyvärr åt mig, därför jag reagerade som jag gjorde.
    att en negativ kommentar an förstöra så mycket!

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • DeeAss
    Mandiisen skrev 2013-07-23 10:50:33 följande:
    mm, håller med. jag tog ju tyvärr åt mig, därför jag reagerade som jag gjorde.
    att en negativ kommentar an förstöra så mycket!
    Tänk på att människor som beter sig som vissa gör, i denna tråd, enbart gör det utifrån vem dom själva är. Se deras inlägg som en spegling av hur de själva mår. Det är kanske inte mycket till tröst men... Det kan vara en och samma person som håller på...utifrån att inläggen är snarlika. Anonymitet i all ära men inte när det kommer till sånt här.

Det här är inte okej! Var stolt över vem du är, skit i " thrashet"! :)
  • Anonym (Allie)

Låt ordningen bli återställd. Ignorera ignorera ignorera allt negativt :)