• mycketsaft

Helkroppstråden

Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:20:07 följande:
    Asså jag har aldrig blivit mobbad ver inte vart du fått det ifrån. Du är helt klart upprörd över nåt jag gissar på att du har samma sorts tuttar som bikinitjejen haha.

Oj vad jobbigt det blev för dig nu. Jag får nästan lite skuldkänslor när jag ser hur det här påverkar dig. Jag ska faktiskt låta dig vara i fred nu. Sen var jag seriös med att du kan skicka pm om du behöver prata, för det vet jag att du gör.
  • Anonym (Beckham)
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:20:07 följande:
    Asså jag har aldrig blivit mobbad ver inte vart du fått det ifrån. Du är helt klart upprörd över nåt jag gissar på att du har samma sorts tuttar som bikinitjejen haha.

Och om hon nu har det då vad spelar det för roll!? Varför får man inte ha det!?

Varför får man inte tycka det är fint?

Är du bara snäll mot folk som röstar på samla parti som du också eller? Varför måste man vara så ärlig på ett forum? Dom har inte ens bett dig om din åsikt. Fråga dig själv varför du håller på. Gillar du att kränka folk? Tänder du på det. Varför liksom?

Jag är inte mycket för våld men vissa förtjänar nästan en smäll alltså.
  • Anonym (sa)

Haha, du har inte gjort mig nånting :D Men märker ju hur upprörd du däremot har blivit. Du kanske ska göra nåt åt tuttarna som tjejen. :d

• sixtenblixten
    snippgympa skrev 2013-07-22 12:06:58 följande:
    Passar på att lägga in en till bild när man ändå är i farten:

Läcker bild. Sexigt med strumpbyxor
  • lille Birger
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:50:56 följande:
    haha, det förklarar en heel del!
    trodde han bara var på mig för jag var underårig men nu kan jag verkligen va 100 på att han behöver hjälp :o
    Anonym (sa) är dock en tjej.
  • Anonym (A2)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-22 23:28:37 följande:
    Verkligen !!!

I min värld finns det bröst, kort och gott. Men så är jag också en riktig man..... 

Njaa.... råder delade meningar om det här på FAMILJELIV.
  • amor1
    pinkdolly skrev 2013-07-22 18:28:58 följande:

Hej o hå! Skön start på morgonen med en bild som denna, börjar spänna lite i byxan Skrattande
  • Anton Chigurh
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-22 10:17:36 följande:

Ha ha... ja här kommer en.... före jobbet/på jobbet bild...

Föredrar FÖRE jobbet bilden..:)
    Du har en jävligt snygg kropp, MM, det är inget snack om saken. Jösses alltså....Glad

Och ha en skön dag.Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nadier69
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:58:37 följande:

Har jag inte gjort, du påstår en massa dynga. Jag kommenterade bara hennes tuttar, som ja, vem som helst kan ju se att de verkligen inte var snygga nånstans, och så hoppar massa moraltanter på en.
    Du får ju ge dig nu!! Hon är en vacker kvinna som fött två barn, hennes bröst är idag kanske inte de största men de är säkert helt underbara ändå och viktigaste av allt är säkert att hennes kille tycker både hon, hennes bröst och kropp är vackra. Om du inte gillar hennes bröst så behöver du ju inte ens kommentera det utan var tyst. Är det inte trevligare då om du ser några bröst du gillar att kommentera det med en komplimang istället för att klanka ner på saker du inte gillar? För övrigt så gillar vissa stora andra små bröst, smaken är som baken... Jag är inte så jätteförtjust i meggastora hängbröst men inte fan skulle jag kommentera det till en kvinna här, jag skulle inte säga "fy fan vilka fula äckliga hängpattar"... har man hyffs och någon form av EQ så gör man inte det!!!
  • Nadier69
    Nanime skrev 2013-07-22 21:45:43 följande:
    För att det är hela syftet med tråden vilket du uppenbarligen både har svårt att förstå och respektera. Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet.
    Dessutom.. Ingen behöver höra vad du inte tycker är snyggt så var nu så snäll och ta dina onödiga, elaka och otrevliga kommentarer och skriv dom någonstans där folk bryr sig. Eller försök hitta någon sorts lycka i ditt liv så du slipper försöka må bra av att kommentera andra personers brister och fel. Om du behöver en kram är dom sortens kommentarer fel väg att gå serru ;)