• Aros02

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2015-01-01 15:47:03 följande:

Det var ju han som la upp bilden på sig själv och Villaste och njöt av uppmärksamheten. 

Ok Fröken36!

I mina öron låter det inte bra bara. Den här tråden är förstås vuxendagis det hajar jag med men för mig finns gränser.

När blir det ovärdigt liksom? För mig blir det när "samtal" som borde vara privata blir offentliga. Där är min gräns men den är förstås olika för olika människor..
  • Aros02

Ok, det låter bra det!

Tyckte det var en sorglig jargong bara!

Men jag skojade med er också!

Menar ni att ni inte genomskådade det?

Mitt alter ego serrni! ;)

• Aros02
    Anonym (Håller med) skrev 2015-01-01 16:19:33 följande:

Du har rätt, det var en sorglig jargong. Jag reagerade på samma sätt, utan att känna någon av de inblandade.

Ja faktiskt!

Jag menar ska man skylla på ett alter ego så kan man ju svina hur mycket som helst bakom det!

Jag har inte hängt med så jag visste inte att snubben lagt ut bilden frivilligt. Men då kan man som jag och du missförstå..

Tror jag e för gammal eller har för hög integritet för att haja grejen med att outa om man träffar nån här. Bara intrigmakarcirkus vare sig man spelar en roll under ett alter ego eller inte.

Ja så torr e jag. Vissa saker e privata för mig punkt slut!
  • Aros02
    Anonym ( ) skrev 2015-01-01 16:46:55 följande:

Vad omoget att diskutera människor som vore de vandringspokaler.

Ja, var det inte sånt man gjorde i nian?

Men visst, alla e olika å alla har olika syften förstås.
  • Aros02
    Anonym (Håller med) skrev 2015-01-01 16:53:31 följande:

Även om killen ifråga lagt ut en bild tidigare betyder inte det att han är ok med att de skriver om honom på det sätt som skett, i en öppen tråd. Vissa tycker att man kan ursäkta allt med att kalla det "humor". Märkligt.

Håller med, det är ett ytterst bräckligt argument som inte håller särskilt långt när man synar det. Men nu ska jag inte säga mer. Har sagt mitt!
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-01 16:59:39 följande:

Jag tycker att du verkar ha väldigt svårt att veta vilket ben du ska stå på? Först reagerar du, sen "skojar" du, när du får medhåll så reagerar du igen.. Hur ska du ha det??

Exakt så håller jag på, precis som du ju! Efterapar bara dig!
  • Aros02
    Anonym (Håller med) skrev 2015-01-01 16:57:45 följande:

Nu vet du i vilket fall att du riskerar att bli diskuterad öppet i tråden om du skulle träffa någon/ några privat.

Jo... min tanke om integritet saknas..
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:

Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! 

Välkommet Quexet!
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-01 19:38:50 följande:

Ehh va? Förlåt att jag frågar, men har du supit bort för många hjärnceller i nyårsfirandet? Menar inget elakt, men du verkar väldigt väldigt konstig

Om du inte förstår nåt annat så försök förstå detta.

Att diskutera sängparners offentligt är brist på integritet oavsett orsak. Förstår du?
Svar på tråden Helkroppstråden