• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (Första) skrev 2015-03-16 15:08:37 följande:

Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er ) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! 

Så nu är det upp till er o posta en massa också!

Puss & Kram

Sexigt, färgglatt och inovativt! Härliga former och ett extra plus för putande bröstvårtor!!
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 09:40:25 följande:

Solen skiner o så måste man åka till jobbet! 

Men det kan väl inte bara vara vackra Lexus o jag som vill ha lite liv i tråden? 

Puss

Läckert med korszebrarandiga skuggor från gardinen!!

Men hur snygg än bhn är så håller jag med killen! Jag ser ju hur dina tuttar lider av för små celler! Släpp ut stackarna och låt dem frosas och ta del av vårsolljuset.. och se till att ha kamera inom räckhåll för att dokumentera det hela!

Lovar att de blir lika glada som när man släpper ut korna på grönbete för första gången efter vintern! :)
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-18 19:52:56 följande:

Härligt med lite sol, även om man tillbringar dagen på jobbet! Hahaha, som det känns just nu trivs dom ganska bra där dom är! Får se när solen tittar fram igen om dom skulle säga annorlunda?! Ja, gardinen ger rätt mysiga skuggor. 

Hahaha, skulle dom börja studsa hit o dit o i värsta fall även sparka bakut, vet jag inte om jag vågar mig på att ta av mig bhn ikväll änns!

Alltså killen ligger alltid steget före mig här!

Tror inte d u behöver vara rädd för att släppa ut tuttarna på kvällarna, det är ju fortfarande mörkt då! Men är du skraj för vårystra bröst ska du nig placera dem stabilt i bh kassarna innan du drar upp rullgardinen, sanna mina ord!

Det är nämligen när den varma vårsolen strålar på den de kan börja hoppa omkring, krocka med varandra och slå bakut! Men jag tycker du ska unna dem detta snarast för det blir bara häftigare reaktioner ju längre du väntar...

Det är då fan att du inte kan ladda upp ett videoklipp på det här! *svär*
  • Aros02
    Anonym (Baralillajag) skrev 2015-03-18 23:00:07 följande:

Det är synd att man måste vara själv, men ska försöka somna ändå.

Ja fyfan det e så man vill gråta sig till sömns vid såna tillfällen men du kan ju trösta dig med att jag är med dig i mina tankar! :)
  • Aros02
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Härligt med lite bitsk attityd, gärna åt det aggressiva hållet!.. :) snygg röv, fräcka trosor!
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:33:12 följande:

Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! 

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! 

Härliga kurvor här, Nästan lika fina som kurvorna på en landsväg ,på motorcykel i vårsolen! ;)
  • Aros02
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:13:04 följande:

Haha, det återstår att se, vet inte vad jag ska försöka locka med bara? Hehe, ja Killen är snabb, han vet väl att jag tidigare tog bort vissa bilder väldigt fort framförallt när jag postade i fel trådar där ett tag... 

Det gick bra att släppa dom fria igår, Men som sagt hade ju solen gått ner får nog se till att ha sambon till hands när jag släpper ut dom i vårsolen första gången så han med en fast hand kan hålla dom på plats ifall dom blir allt för spralliga!  

Skulle reaktionen utebli kommer jag nu bli besviken efter din beskrivning så då finns det inte annat o göra än att gå ut o hoppa studsmatta naken tror jag! Underbart!  Kommer aldrig fråga efter dig nu! Vi får hoppas! Haha, jajemensan!  o jag måste säga att jag lyckades bra! 

Haha, ja fyfan vilka bilder du planterar i mitt huvud! :) Missar du vårsläppet får du helt enkelt ta det näst bästa, naken på studsmattan!.. Din sambo verkar va bra att ha till hands så han kan ju agera filmkameraman. Ladda upp och posta länken sen bara!
  • Aros02
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:18:18 följande:

Tack Nå man skall vara sig själv. Det är enklast helt enkelt!

Ha! Enklast är det nog inte jämnt, men bäst är det alltid!
  • Aros02
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:58:59 följande:

Sant, allt är ju relativt och beror ju på hur man definierar enkelt tex. För mig är det enkelt, för jag är usel på att föreställa mig och låtsas vara någon eller något jag inte är. Dessutom hade jag inte kommit ihåg vad tusan det var jag hade låtsas vara och till vem. Så livet hade helt klart blivit mer komplicerat om jag försökte vara någon annan än just den jag är.

Ja jag har testat i korta stunder osv men jag når en gräns och sen exploderar jag formligen rakt ut.

Haha! Nä det e ju inte bra att gå runt som en vandrande tryckkokare förståss! Men vi kanske ska kväsa den här diskussionen om varande (sig själv) i sin linda annars kommer jag locka ur dig långa textsjok av filosofiska utläggningar här i HK tråden av alla ställen Det har ju hänt förr! ;)

Nej posta fler rövbilder istället så ska jag skriva nåt tänkvärt om dem! :)
  • Aros02
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Trevlig helg du!

Appro på det jag skrev till dig igår.. så vet jag inte om du minns mig men skitsamma jag kan sammanfatta det med att jag gillar ditt sätt att vara du på! (ja av vad läst) :)
Svar på tråden Helkroppstråden