Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Ja det är jobbigt som fan :p Men har gjort det förr så ska lyckas nu. Snus ja.. det kanske jag borde sluta med också ;) En sak i taget dock :p Har gått ner lite i antal snus iallafall, bytt ut över hälften mot nikotinfria :)
Ja det kommer ju kännas bättre vid ett ev. misslyckande iaf, att jag åtminstone försökt ALLT :)
Trevligt med mindre pms! Dag tre med MP här, längtar tills det gått ett par månader. Haha.
Vill lyckas: ?
Munkpepparbebis: ?
Håller tummarna för er!!!!!
Ego: Fick mer pms-känningar under helgen, senare än normalt. Men ungefär samma som jag brukar ha nu. Tror mensen kommer nästa helg, men känns samtidigt bra att ha AC hemma i skåpet att börja ta när den kommer. Känns som att man i alla fall gör någonting aktivt åt saken då. Ska köpa EPA-glandin också har jag bestämt, känns som ett bra komplement. Tack för det tipset Har Lyckats!!
Mensen kom två dagar sen med dunder o brak! Var lite bitter då jag såklart trodde på något när den inte dök upp. Bara o köra igen :)
Var kan man köpa munkpeppar på nätet om man bor i finland? nån som vet? :)
vi har inte lyckas än så nu har vi bestämt att vi ska pausa bebisverkstan ett litet tag =)
Vad rekommenderar ni proffs om man vill använda munkpeppar för att försöka bli gravid? Droppar eller tabletter? Dosering? Hittar både förslag på det ena och det andra när jag googlar. Tacksam för hjälp!