Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Första månaden med MP och BIM-3 gjorde jag negativt gravtest och är på BIM-1 idag. Tempdipp imorse så jag väntar mens imorn
Bara läst TS.
Nej jag har inte provat munkpeppar, men den enda gången jag och min man lyckats bli gravida var när jag åt en fem-dagars antibiotika kur precis över ägglossningen.
Tyvärr blev det missfall i vecka 12.
Hej! Nu har min munkpeppar äntligen kommit i brevlådan. Men nu undrar jag; hur förvarar man den. Kallt eller rumstempererat? Torrt? Det står inget på flaskan.
Jag har den bara liggandes i en låda i köket, tror inte det är nåt speciellt med hur den ska förvaras.
Tänkte dela med mig av lite hoppfulla kommentarer från bodystore.se där jag beställt min munkpeppar
Anno Marja E, 2012-06-04, 22:47
Jag fick reda på att jag hade dålig äggreserv sant dålig kvalitet på mina ägg under en fertilitets utredning.. Jag skulle precis börja med mina hormoner för att plocka ut ägg på klinik men jag blev otroligt nog gravid.. Jag hade tagit dessa droppar i 2 månader, från dag 1 på mens till ägglossning.. Sista månaden tog jag dubbel dos och en liten krabba klamrade sig fast mina äggstockar var tydligen trötta och slöa och dessa droppar ska tydligen piska igång dom, jag fick en molande känsla av dessa. Jag rekomenderar verkligen detta. Krabban är beräknad 30 november
))
funkar detta?
Jag och min man hade försökt få barn i 18 månader. Vi skulle påbörja en ferilitetsutredning i november månad men beslutade oss för att testa detta månaden innan. jag blev gravid på första försöket! jag drack 20 droppar 3 gånger om dagen från mensen fösta dag fram till ägglossningen. jag rekomenderar verkligen det här till andra barnlösa!
(Jag): alla kärlekens dag imorgon ;) Håller tummarna för dig! Jag ska på spolning nästa månad och är faktiskt riktigt nervös inför det...
Ja väldigt passande! ;D
Idag känns det på höger sida dock så nu vet jag inte om det kanske är nåt annat jag känner. Har dock märkt av ökade flytningar som skulle kunna vara äl flytningar hmm..
Oj, spolning.. det kommer säkert gå jättebra! Jag gjorde en sådan i december, det sägs ju att den "hjälper" upp till 3 mån efteråt, så nu är detta tredje försöket sen den spolningen.. Så om inte annat så får man iallafall lite hopp tillbaka ett tag efteråt :)
Hur går det härinne? Det är dags att någon kan bekräfta att munkpepparn fungerar :)