Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Ingen mens än BIM +2 , har kommit lite bruna flytningar så vet inte om jag ska vänta eller om jag ska ta ett test i eftermiddag =)
Brukar man inte ge munkpeppar till överkåta hingstar för att dra ner hormonnivån typ? Och sent kastrerade vallacker?
Vill lyckas: Oj...låter spännande det där...!!! Alltid svårt att veta om man ska testa eller ej...men har du test hemma är det väl bara att prova, du har ju ändå passerat BIM med ett par dagar. EllieW86: Kul att höra att du också kände av ÄL, det är ju ett positivt tecken! Ta med ett test när du åker (det hade nog jag gjort)...man vet ju inte om/när du behöver det
Nu har min mens kommit =( så idag blir det att börja ta munkpeppar igen
:( Vill lyckas. Tänk såhär: idag är kanske första dagen på din graviditet :) Har lyckats: härligt att du hejar på! Ellie: ta med ett test på resan. Förhoppningsvis kan ni fira lite extra på semestern :)
Kan säkert ta några gångers försök. Lycka till med nästa försök!,:)
Vill lyckas; trist
Är det någon som vet om man kan äta munkpeppar och bidrottningsgele ? Hur mycket sex är bäst att ha om mannen har slöa sparmier ? ( vet ej om han har det) =D