• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Sanna890
    CA5 skrev 2013-03-06 12:10:37 följande:
    Jag finns kvar :) Läser hela tiden och hoppas ni plussar snart!

Mitt humör börjar komma nu.. Herregud. Är i vecka 6 (5+2) enligt min app, men ska till doktorn på fredag så får se vad de säger då :) Längtar dit!

Ska du oxå ha i oktober?:)
  • MissKaos

Använder fejjan, ja.

Undersökning idag. Har alldrig varit med om en så försiktig undersökning. Extremt nogrann var hon med och kollade CRP. Allt ok, slemhinnan var 4mm dvs jättetunn allt har kommit ut. Hon letade nogsamt efter X och det var inget sådant. Skönt, men blev lite ledsen när man började prata om det så märker man ju hur gärna man vill ha en bebis.
    Han en tur till gymmet mellan gyn &dagishämt. Ingen idé komma mitt i mellanmålet. Är nu otroligt trött och vill helst sova.. Ska kolla Grey´s imorgn bilbes kl 07:00. På fre ett samtal m chefen (varit sjuk, korttidssjuk, för många ggr tydligen -dagisbarn. massa virus + magsjuka ett par ggr..) hur som: Ska bli otroligt skönt när denna veckan är ÖVER!
    Planerar lite lätt att hitta på ngt kul i helgen. Hoppas på fint väder. Kankse gå och kolla in kaninerna och hästarna  och grisarna uppe på gården här brevid (mitt i stan, typ 4H fast mini). Ta med mackor och fika. Det tycker nog sonen är kul. Det tar inte lång stund att gå, men är stort för honom Jag tycker det är skönt att vara ute om det är fint.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

Nu måste jag beklaga mig lite också. Fick mens i söndags. Nu är mensen plötsligt över. Brukar blöda i 6-7 dagar och nu har det bara gått 3 dagar. Har bara ett test kvar som jag vill spara. Men det kanske är så enkelt att jag inte hade någon ÄL? Fast jag hade ont som vanligt men testade inget. Vänta och se lite till då...

• MissKaos
    Pommac skrev 2013-03-06 19:41:05 följande:
    Nu måste jag beklaga mig lite också. Fick mens i söndags. Nu är mensen plötsligt över. Brukar blöda i 6-7 dagar och nu har det bara gått 3 dagar. Har bara ett test kvar som jag vill spara. Men det kanske är så enkelt att jag inte hade någon ÄL? Fast jag hade ont som vanligt men testade inget. Vänta och se lite till då...
    Sån´t kan ju varierar...
    Hoppas det bara indikerar en superÄL på ingåeende!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Misskaos va skönt ändå att det inte va något kvar! O ja vissa veckor vill man bara ska gå fortare än fortast! Hoppas vi får riktigt fint vårväder i gbg i helgen.

Tyckte bm att du skulle hoppas över 1 månad eller var det bara o fortsätta o försöka?

Förra året var jag sjuk många ggr jag med.. Åkte på allt som gick, min bror försökte ta sitt liv, bytte medicin, ja 2013 välkomnades varmt av mig :) men allt tråkigt gjorde dock att jag fick lite barnlängtan.. Har haft istort sätt noll längtan innan.

• Pommac
    MissKaos skrev 2013-03-06 19:50:12 följande:
    Sån´t kan ju varierar... Hoppas det bara indikerar en superÄL på ingåeende!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

MissKaos skrev 2013-03-06 19:50:12 följande:
    Sån´t kan ju varierar... Hoppas det bara indikerar en superÄL på ingåeende!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Mja. Har alltid blött mycket. Men jag börjar väl bli gammal? Haha! ;)
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-03-06 19:56:54 följande:
    Misskaos va skönt ändå att det inte va något kvar! O ja vissa veckor vill man bara ska gå fortare än fortast! Hoppas vi får riktigt fint vårväder i gbg i helgen.
    Tyckte bm att du skulle hoppas över 1 månad eller var det bara o fortsätta o försöka?
    Förra året var jag sjuk många ggr jag med.. Åkte på allt som gick, min bror försökte ta sitt liv, bytte medicin, ja 2013 välkomnades varmt av mig :) men allt tråkigt gjorde dock att jag fick lite barnlängtan.. Har haft istort sätt noll längtan innan.

Jag var hos en gynekolog (läkare) inte bm... Hon sa att jag inte ska hormonstimulera denna cykeln. Det finns ingen vetenskap som säger att jag inte får bli gravid. Däremot så var det bra att kolla allt så jag inte hade ett X eller ngt kvar, för en graviditet på en slemhinna med lite av en gammal graviditet kvar kan bli väldigt trist.
    Så nu väntar jag. Jag får ju ingen ÄL av mig själv, utan måste hormonstimulera fram det. OM slumpen drar till med en ÄL (det händer väl ibland..) så fine. Försöker nu tänka att en vårbebis vore kul! INgen tjock vinteroverall att ta på, ingen mössa etc. Fast sonen var söt i sin overall som han nästan försvann in i *s*

Konstigt vad saker som händer kan dra igång processer, elle rinte så kontsigt kanske. När livet och döden kommer så där nära omvärderar man, Och kanske växer man.
    Vi ska få kallt! en dag skulle det bli -9 på natten. Jag vill ha värme och min cykel nu, slippa spårvagnarna.
  • 3 barns mamma84

Ska jag fixa en grupp till oss på fejjan då ?

• 3 barns mamma84

Nu har jag gruppen uppe (hemlig) jaag vill bara ha era namn på fejjan eller adda mig på carina nylander så hittar ni mig så accepterar jag er och lägger er in på gruppen och vänner listan i fejjan .
    Gruppen är detsamma ( Solstrålarna )

• CA5
    Sanna890 skrev 2013-03-06 18:54:30 följande:
    Ska du oxå ha i oktober?:)

4 november :)
Svar på tråden Solstrålarna