görabebis skrev 2013-03-06 19:56:54 följande:
Misskaos va skönt ändå att det inte va något kvar! O ja vissa veckor vill man bara ska gå fortare än fortast! Hoppas vi får riktigt fint vårväder i gbg i helgen.
Tyckte bm att du skulle hoppas över 1 månad eller var det bara o fortsätta o försöka?
Förra året var jag sjuk många ggr jag med.. Åkte på allt som gick, min bror försökte ta sitt liv, bytte medicin, ja 2013 välkomnades varmt av mig :) men allt tråkigt gjorde dock att jag fick lite barnlängtan.. Har haft istort sätt noll längtan innan.
Jag var hos en gynekolog (läkare) inte bm... Hon sa att jag inte ska hormonstimulera denna cykeln. Det finns ingen vetenskap som säger att jag inte får bli gravid. Däremot så var det bra att kolla allt så jag inte hade ett X eller ngt kvar, för en graviditet på en slemhinna med lite av en gammal graviditet kvar kan bli väldigt trist.
Så nu väntar jag. Jag får ju ingen ÄL av mig själv, utan måste hormonstimulera fram det. OM slumpen drar till med en ÄL (det händer väl ibland..) så fine. Försöker nu tänka att en vårbebis vore kul! INgen tjock vinteroverall att ta på, ingen mössa etc. Fast sonen var söt i sin overall som han nästan försvann in i *s*
Konstigt vad saker som händer kan dra igång processer, elle rinte så kontsigt kanske. När livet och döden kommer så där nära omvärderar man, Och kanske växer man.
Vi ska få kallt! en dag skulle det bli -9 på natten. Jag vill ha värme och min cykel nu, slippa spårvagnarna.