• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

Gjorde VUL idag! Fostersäcken var i jättebra form och satt bra där inne. Vi såg gulesäcken, men ingen bebis! Suck, blev först super orolig men det är ju tidigt ännu. Min doktor sa inget om att det skulle vara något fel, utan var positiv. Tur det i alla fall. Har också googlat mycket på det, och läst om många som inte sett något i det stadiet utan det har kommit senare (är i v 5+4-6) Ska ditt om två veckor igen, får hoppas vi ser något hjärta slå då :)

• 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-03-08 20:35:11 följande:
    Gjorde VUL idag! Fostersäcken var i jättebra form och satt bra där inne. Vi såg gulesäcken, men ingen bebis! Suck, blev först super orolig men det är ju tidigt ännu. Min doktor sa inget om att det skulle vara något fel, utan var positiv. Tur det i alla fall. Har också googlat mycket på det, och läst om många som inte sett något i det stadiet utan det har kommit senare (är i v 5+4-6) Ska ditt om två veckor igen, får hoppas vi ser något hjärta slå då :)
    Låter posetivft ju när fostersäcken o gulesäcken så betyder det en bebis där inne.
    Man ''kan'' se en lite lite super liten prick där inne men det e lite svårt.
    Men du ska bara se frammåt till nästa besök för då ser du bebben o hjärtat

Jag gjorde mitt i vecka 7 och då kunde man se
    men då var det ju ett tag sen mina e ju stora nu

• 3 barns mamma84

Tack sa ni ha jag mår skit dåligt vill bara försvinna.
    Läcker mellan benen och näsan och huvudvärk ont i kinden ont i halsen hostar så jag spyr  

• CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-08 21:50:47 följande:
    Låter posetivft ju när fostersäcken o gulesäcken så betyder det en bebis där inne.
    Man ''kan'' se en lite lite super liten prick där inne men det e lite svårt.
    Men du ska bara se frammåt till nästa besök för då ser du bebben o hjärtat

Jag gjorde mitt i vecka 7 och då kunde man se
    men då var det ju ett tag sen mina e ju stora nu

Tack för de lugnande orden Glad Jag kommer vara sååå nervös, men ska försöka hålla mig fridfull tills dess!

Hoppas ni andra kan få plus snart!! 
  • babylängtan20

hej tjejer fortfarande inte testat om hcg:t försvunnit pga väntan på testerna ..
    men nu är det 1 månad sen jag gjorde cytotecbehandlingen och jag har haft svag,dov mensvärk i några dagar lite till och från under dagarna knappt så det känns men man märker det ..

har inte haft ömma bröst överhuvudtaget inte nu heller och idag nu fick jag som en ljuuusljusrosa beige flytning som det var yttepytte gammalt blod  tänkte de kn vara spottings men mer kom inget och jag har inga ömma bröst överhuvudtaget inte svullen om magen som innan mens och mina spottings brukar vara orange-röda :S  ååh vill bara veta vad det kan vara :/   ni som haft missfall innan hur var de för er sen ? när kom mensen? hur var pms:en innan mensen osv?

jag blir galen på detta snart :p

• Sanna890
    CA5 skrev 2013-03-06 22:29:18 följande:
    4 november :)

Va mysigt :) ganska precis en månad efter mig :) vi har Bf 2 okt :)
  • MissKaos

Det brukar ta 4-6veckor efter mf innan ny mens kommer. Kan det vara älblödning? Och lite äl smärta?

Minnas inte hur det var sist, nu var det ju så himmla tidigt.

babylängtan20 skrev 2013-03-09 01:55:37 följande:
    hej tjejer fortfarande inte testat om hcg:t försvunnit pga väntan på testerna ..

men nu är det 1 månad sen jag gjorde cytotecbehandlingen och jag har haft svag,dov mensvärk i några dagar lite till och från under dagarna knappt så det känns men man märker det ..

har inte haft ömma bröst överhuvudtaget inte nu heller och idag nu fick jag som en ljuuusljusrosa beige flytning som det var yttepytte gammalt blod  tänkte de kn vara spottings men mer kom inget och jag har inga ömma bröst överhuvudtaget inte svullen om magen som innan mens och mina spottings brukar vara orange-röda :S  ååh vill bara veta vad det kan vara :/   ni som haft missfall innan hur var de för er sen ? när kom mensen? hur var pms:en innan mensen osv?

jag blir galen på detta snart :p

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-09 16:59:49 följande:
    Det brukar ta 4-6veckor efter mf innan ny mens kommer. Kan det vara älblödning? Och lite äl smärta?
    Minnas inte hur det var sist, nu var det ju så himmla tidigt.
    jag vet inte alltså mens är mörkrött och tjockt men detta är ljusrött/rosa emellan åt och vattnigt :s bm visste inte vad de kunde vara hon föreslog att göra ett graviditets test så så fort de kommer blir de att testa :) vet ju att kroppen kan vara lite obalans men detta är vattnigt :S
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-10 22:11:02 följande:
    jag vet inte alltså mens är mörkrött och tjockt men detta är ljusrött/rosa emellan åt och vattnigt :s bm visste inte vad de kunde vara hon föreslog att göra ett graviditets test så så fort de kommer blir de att testa :) vet ju att kroppen kan vara lite obalans men detta är vattnigt :S
    Kan dom inte kolla med ett VUL?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

VAB med febrig son. Han är superpigg, det är inte jag.. han har ju hållt mig vaken under natten. 39 i natt efter Alvedon. Ipren med sen somnade han. NU feberfri. Precis samma igår.

Svar på tråden Solstrålarna