• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Soffan
    CA5 skrev 2013-03-06 22:29:18 följande:

4 november :)
    Vi har samma datum!
    Känner inget illamående än men otroligt trött och sover dåligt.. Det resulterar i att jag ser sjuk ut pga mörka ringar under ögonen..hade en kollega som frågade "Hur är det fatt? Du ser helt slut ut" Hehe..kan ju inte berätta än så jag sa att jag nog blir sjuk lagom till helgen Skäms

Jag har facebook men kommer inte använda gruppen, vill vara mer anonym Glad
  • 3 barns mamma84

Woohoo !!!! Kräks not
    Nu är jag trött på skitet verkligen jag är så irriterad men okej .
    Jag har varit sjuk i 2 veckor nu och igår kom mensen om den likom inte kunde vänta liiiiite till innan man blev frisk (GRRR)
    skulle på toalettet och skulle kissa och torkade mig och insåg blod hahahaha vilken tajming hmmm men ja,ja den kom iaf .   

• CA5
    Soffan skrev 2013-03-07 07:27:21 följande:
    Vi har samma datum!

Känner inget illamående än men otroligt trött och sover dåligt.. Det resulterar i att jag ser sjuk ut pga mörka ringar under ögonen..hade en kollega som frågade "Hur är det fatt? Du ser helt slut ut" Hehe..kan ju inte berätta än så jag sa att jag nog blir sjuk lagom till helgen

Jag har facebook men kommer inte använda gruppen, vill vara mer anonym

Åh vad roligt! :) Hoppas båda vill komma då också!

Jag är också trött, dålig aptit och lätt irriterad (kom för två dagar sedan ungefär). Sen har jag molvärk i tjejmagen och ryggen. Även ont i brösten, spec bröstvårtorna!

Ja en massa! :p Har ni berättat för någon ännu? Vi har bara berättat för mig mamma. Hon var på besök hos oss när vi fick reda på det + att hon är min bästa vän :)
  • CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-07 13:48:31 följande:
    Woohoo !!!!  not

Nu är jag trött på skitet verkligen jag är så irriterad men okej .

Jag har varit sjuk i 2 veckor nu och igår kom mensen om den likom inte kunde vänta liiiiite till innan man blev frisk (GRRR)

skulle på toalettet och skulle kissa och torkade mig och insåg blod hahahaha vilken tajming hmmm men ja,ja den kom iaf .   

men då kan ni snart börja på ett nytt försök ju :)
  • görabebis

Jag har faktiskt inte fb längre, tog bort den för ett tag sen, blev trött på fb ;) , men stannar gärna kvar här i tråden så skriv gärna lite här oxå! :)

• Soffan

Med tanke på mf förra gången så har vi bara berättat för våra bästa vänner, altså bara 2 som vet om det. Jag har inte ens berättat för mamma, jag vill inte ha den pressen om det skulle bli något knas den här gången också..

3barns mamma: Nice då är det ju bara ca2 veckor till nästa försök Skrattande

Görabebis: Jag blir kvar här, vill inte använda fb på det sättet.

• 3 barns mamma84

De e sant

• 3 barns mamma84

woho !! jag har fått bihålsinflamation och går på pencillin kur nu =(

• Soffan
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-08 19:24:10 följande:
    woho !! jag har fått bihålsinflamation och går på pencillin kur nu =(

Ogillas starkt! Rynkar på näsan Krya på dig
  • CA5

Soffan: Okej, men låter klokt :) Ser dock framemot när man kan berätta :)

3barnsmamman84: USCH! Krya på dig.. :/  

Svar på tråden Solstrålarna