• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-03-10 22:11:02 följande:
    jag vet inte alltså mens är mörkrött och tjockt men detta är ljusrött/rosa emellan åt och vattnigt :s bm visste inte vad de kunde vara hon föreslog att göra ett graviditets test så så fort de kommer blir de att testa :) vet ju att kroppen kan vara lite obalans men detta är vattnigt :S
    Jag vet inte alls vad det kan bero på, kroppen gör ju lite som den vill ibland tyvärr :/ Men du hade väl gjort vul där ni såg att 'allt' var borta efter ma?
    Kanske är kroppen fortfarande i obalans? Eller så är det ny graviditet? Hoppas det blir bättre! 
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-03-11 10:23:25 följande:
    VAB med febrig son. Han är superpigg, det är inte jag.. han har ju hållt mig vaken under natten. 39 i natt efter Alvedon. Ipren med sen somnade han. NU feberfri. Precis samma igår.
    Hoppas han håller sig feberfri. stackarn!
  • babylängtan20

gjorde test idag hmm vet inte vi stirrade opss blinda på det men man kunde skymta något litet i verkligheten tror vi iaf kör ett nytt test imon :)

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-11 20:06:52 följande:
    gjorde test idag hmm vet inte vi stirrade opss blinda på det men man kunde skymta något litet i verkligheten tror vi iaf kör ett nytt test imon :)

Testa ett nytt foto Tungan ute svårt att se..
    Och ett nytt test immorgon, antar du har köpt 10pack? Mina finns bakåt i tråden om du vill jämföra.. (klicka på "visa endast" under min fina arga tant.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-08 21:52:08 följande:
    Tack sa ni ha jag mår skit dåligt vill bara försvinna.
    Läcker mellan benen och näsan och huvudvärk ont i kinden ont i halsen hostar så jag spyr  
    Blääää
    HUr går det?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-11 20:18:54 följande:

Testa ett nytt foto Tungan ute svårt att se..
    Och ett nytt test immorgon, antar du har köpt 10pack? Mina finns bakåt i tråden om du vill jämföra.. (klicka på "visa endast" under min fina arga tant.
    jag försökte men fick fan ingen bättre bild :/ aja ett test imorgon med blir jag inte klokare då struntar ja i att testa mer :P

haha jajemänn 10 stickor för 37 kr är inget o klaga över :)  ja de ska jag göra :)
  • 3 barns mamma84

De e bättre äter pencillin 10 dagars kur och hostar fortfarande men inte så illa mer och fortfarande smått förskyld.
    Läcker mellan benen fortfarande men imorgon borde det avta och på onsdag borde det vara slut.
    Imorgron ska jag kolla ryggen vid 17.30 få se vad dom säger.
    Men det börjar vissa lite pos nu så jag hoppas man är på bättringsväg nu bara.
    Barnen är lite mer friskare faktist det e bra iaf.
    svullen jobbig mage  sm om man skulle vara höggravid på 100 månader typ.

Hur har du det ?      

• babylängtan20

mittt var nog färgrester bara ..men igår kom mensen med dunder och brak och fy fan säger jag bara känns som jag har fått ett missfall igen med tanke på smärta och denna klarröda jätte rinniga blödning ut kom även en ganska stor koagulerad klump.. kroppen är nog i obalans forfarande eller så kan de varit ett tidigt mf you never know . skönt iallafall att ha fått första mensen sen cytotecbehandlingen vid vårt tragiska MA 9 februari nu vet jag att det funkar nu kör vi 110% igen  vi ska ha bebis så är det bara skam den som ger sig! :D

• 3 barns mamma84

Lycka !!! igår slutade mensen

• MissKaos

Pos aäl test idag! Passande till helgen. Blev glad gubbe redan igår men inte fullt pa de andra teststickorna. Idag bade glad gubbe och fullt pa stickorna. Har haft ordentligt ont sedan i onsdags och massor med fertila flytningar. Snart dax for väntan pa bim igen. Försök6.

Hur är läget i tråden?

Svar på tråden Solstrålarna