• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20

jag tror inte mina ögon är de sant.. så gjorde ett till.. ååh fick verkligen upp förhoppningarna nu

första

här är ett till fast jag la de under varandra de översta är första och det nedersta är nytaget

• görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-03-19 17:34:48 följande:
    jag tror inte mina ögon är de sant.. så gjorde ett till.. ååh fick verkligen upp förhoppningarna nu

första

här är ett till fast jag la de under varandra de översta är första och det nedersta är nytaget

Jag ser något jag med :) grattis!! när hade/har du bim? Slutat få mellanblödningar nu?
  • babylängtan20

bim har jag ingen aning  typ 14e mars tror jag .. enligt kalender men enligt menscykeln redan 9e nej det har jag inte men jag har ju fått blankt på de andra innan :)
    blöder gör jag inte längre men har bruna flytningar ska te ett till imon hoppas hoppas det visar + imon med :)

• görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-03-19 18:00:47 följande:
    bim har jag ingen aning  typ 14e mars tror jag .. enligt kalender men enligt menscykeln redan 9e nej det har jag inte men jag har ju fått blankt på de andra innan :)
    blöder gör jag inte längre men har bruna flytningar ska te ett till imon hoppas hoppas det visar + imon med :)
    Ok, ja det e nog inte lätt o veta när bim är efter ett mf. cykeln kan säkert bli både kortare eller längre.
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-19 18:00:47 följande:
    Räkna mf blödningen som mens bara och stor grattis !!!
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • Gudinnan

görabebis: jag hade ägglossningen innan det var räknat till nu har jag flytningar som är mkt rinniga av sig så det stämmde konstigt ..
    Skulle ju ha enligt cykeln som är 35 så skulle jag ju ha äl den 26-27 men jag hr det NU
    Hur kort äl cykel har jag igentligen ??   

• görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-19 19:38:56 följande:
    görabebis: jag hade ägglossningen innan det var räknat till nu har jag flytningar som är mkt rinniga av sig så det stämmde konstigt ..
    Skulle ju ha enligt cykeln som är 35 så skulle jag ju ha äl den 26-27 men jag hr det NU
    Hur kort äl cykel har jag igentligen ??   
    Den kanske göra varannan månad kort varann lång ;)
  • Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-19 19:41:54 följande:
    Den kanske göra varannan månad kort varann lång ;)

ååh vad kul haha nu ikväll har jag en bokning men mannen min hehe
    Tyckte jag kände av äl symtomerna igår redan när jag skrev att magen var svullen och jag kände mig konstig och vips nu känner jag av detta i byxan
    Så när har jag iaf BIM ?? gaaah detta är en dilemma nu ..  
  • Gudinnan

Skönt att vi började redan i söndags så jag har fått i mig lite och nu ikväll och imorgon så vi kan se om det blir ett + här med

Svar på tråden Solstrålarna