• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Räkna med 2 veckor från idag då om du tror äl är idag :) 2 april är 2 veckor från idag.

• Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-19 19:47:17 följande:
    Räkna med 2 veckor från idag då om du tror äl är idag :) 2 april är 2 veckor från idag.

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-19 19:45:53 följande:
    Skönt att vi började redan i söndags så jag har fått i mig lite och nu ikväll och imorgon så vi kan se om det blir ett + här med

Dom fertila flytningarna kan börja ngn dag innan ÄL. SÅ passa på! Det är ju bara att köra hårt nu!
    babylängtan20 skrev 2013-03-19 18:00:47 följande:
    bim har jag ingen aning  typ 14e mars tror jag .. enligt kalender men enligt menscykeln redan 9e nej det har jag inte men jag har ju fått blankt på de andra innan :)
    blöder gör jag inte längre men har bruna flytningar ska te ett till imon hoppas hoppas det visar + imon med :)

Väntar på en bilduppdatering imorgon.. Men hoppas och tror nog. Vågar inte säga G ordet riktigt ännu,
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Hur har det gått idag babylängtan? Tänkte kan det inte vara så att du har haft äl senare än du trott? Om du skulle haft bim 9-14 så borde strecket visat starkare. Det kanske är nidblödning du hade förra veckan? Och att du har bim i dagarna kanske? Bara jag som tänker fritt ;) 

• babylängtan20
    görabebis skrev 2013-03-20 11:54:11 följande:
    Hur har det gått idag babylängtan? Tänkte kan det inte vara så att du har haft äl senare än du trott? Om du skulle haft bim 9-14 så borde strecket visat starkare. Det kanske är nidblödning du hade förra veckan? Och att du har bim i dagarna kanske? Bara jag som tänker fritt ;) 

ja jag vet faktiskt inte :p

svagt positivt idag med hmm..

såhär såg det ut idag jämfört med igår

• Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-20 17:27:27 följande:

Jag ser inget kanske för att de e svårt att se via datorn ?
    Var det morgon urin ?
    Kan det vara så att det är efter missfallet ?  
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-20 17:27:27 följande:

Negativt. Använder samma dom blir så. Hoppas på pos imorgonbitti..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Jag hade ju äl i lördags. Idag har jag känt lite dov mensvärk/pirr/kylig känsla långt långt ner i magen. Nu när jag kom hem från jobbet så hade jag blodiga flytningar.

Jag är bara på äl+4 så skulle jag va gravid så är det väl för tidigt för några symtom.

Är det min kropp som börjat lura mig på detta sett tro :( mens ska jag inte ha förrän 30 mars!

Svar på tråden Solstrålarna