• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Hur gick det?

görabebis skrev 2013-12-10 12:48:13 följande:
    Grattis! Va kul, denna gången kommer det gå bra :)

Jag är ej gravid, hade äl i helgen så hoppas på ett plus i julklapp ;)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-12-28 11:30:34 följande:
    Allt gick bra. Åkte hem direkt, vi skippade bb. Vägde henne igår nu har hon vänt i vikt. Skönt. Hon gick ner sina 10% väldigt snabbt, vi tillmatade men är nu på bara bröstmjölk. Hon sover äter kissar bajsar kräks och vill kela. Riktig gosbebis

Jag ville inte ringa barnvakt och inte åka in. Tur min man är envis.. han vara 4, 5h på fö. Hade regelbundet värkaebete med ca 6min mellan värkarna i 45min när vi åkte. Tar max 15min till fl... så det gick snabbt!

Födde du på Östra? Låter som allt gick väldigt smidigt! Kan tänka mig att man vill fortare hem med andra barnet.

Min mens kom när den skulle, så har väl äl om 1 vecka ca gissar jag. Det e bara o fortsätta. Nu när man börjat försöka 'ordentligt' igen ;)
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-12-29 14:19:31 följande:

Födde du på Östra? Låter som allt gick väldigt smidigt! Kan tänka mig att man vill fortare hem med andra barnet.

Min mens kom när den skulle, så har väl äl om 1 vecka ca gissar jag. Det e bara o fortsätta. Nu när man börjat försöka 'ordentligt' igen ;)

Ja, jag född på Östra. BM var kanon! Kände mig trygg med dom hela tiden även om jag hade ont. Och då klarar man mycket! Föde sonen där med och det var lika bra då!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Hej krär en ursäkt för att shoppa va? (Och nä dom där kläderna är bytta. Och min tröja. Vårat lakan. Hennes lakan.tur vi köpte maskin med extra stor trumma)

En vecka och en dag gammal!
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-12-29 15:16:23 följande:
    Ja, jag född på Östra. BM var kanon! Kände mig trygg med dom hela tiden även om jag hade ont. Och då klarar man mycket! Föde sonen där med och det var lika bra då!

Åå va söt o nöjd hon ser ut :)

Jag är oxå född på östra. Hälften av vännerna som fått de senaste åren har valt östra o hälften mölndal. De har varit nöjda alla faktiskt. Det är roligt o höra vad andra tycker. När det blir ens egna tur sen ;)

Jobbar som undersköterska och man har hört mycket om underbemanning och stressad arbetsmiljö på alla sjukhusen i vår stad tyvärr :(
  • MissKaos

Jo jag jobbar som syrra på s

Östra. Ellet öppenvård men vi är knutna dit det är stress o underbemanning men drt är väl hela su?

• Gudinnan

Sambon min friade nyss jag e i chock tillstånd !!!

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • MissKaos
    STOLT storebror!
Svar på tråden Solstrålarna