• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 17:51:13 följande:
    Sista trimestern kvar! Magen sjönk ner i natt. Så halsbrännan blev mkt bättre och magen ser hälften så stor ut!

GUD så häftigt fram med bild
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Gudinnan

Ingen bebbe i magen inte .
    Men det e okej ...
    Livet leker o jag njuter.
    Igår kände jag bara av värta hugget imagen och värsta stcket from hell men idag e det OK jag går bara och kissar stup i 1   

• MissKaos
    Kände nu att magen plötsligt sitter mycket lägre.  Japp säger MrK den har sjunkit.  Syns kanske inte på fotot...  Går in i sista trimestern idag! Och började känna mig oförklarligt pigg sista dagarna.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 19:33:52 följande:
    Kände nu att magen plötsligt sitter mycket lägre.  Japp säger MrK den har sjunkit.  Syns kanske inte på fotot...  Går in i sista trimestern idag! Och började känna mig oförklarligt pigg sista dagarna.
    Fan vad vacker du är !! Hjärta
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-09-07 20:29:50 följande:
    Fan vad vacker du är !! Hjärta
    Tack
    Man känner sig rätt fet.. mååånga kg plus...  Fast knodd mår bra och det är ju viktigast, satt på fl förra söndagen med s-dr och magont feberkänsla. Och minskade fosterröselser. Hemskt! Var bara en urinvägsinfektion som spökade som tur var!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 20:35:24 följande:
    Tack
    Man känner sig rätt fet.. mååånga kg plus...  Fast knodd mår bra och det är ju viktigast, satt på fl förra söndagen med s-dr och magont feberkänsla. Och minskade fosterröselser. Hemskt! Var bara en urinvägsinfektion som spökade som tur var!

Du har inte tagit på dig mkt iaf enligt snygga bilden
    Tråkigt bara att du har så jobbigt just nu men det tillhör graviditeten
    Hoppas bebben sprattlar påoch mår dom en ?? vad det nu blir hehe  
  • MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-09-07 22:13:33 följande:

Du har inte tagit på dig mkt iaf enligt snygga bilden
    Tråkigt bara att du har så jobbigt just nu men det tillhör graviditeten
    Hoppas bebben sprattlar påoch mår dom en ?? vad det nu blir hehe  
    Nu mår jag bra Fick antibiotika och sen gick magonda mm över snabbt. Var hemma måndag + tisdag sov en massa.. Igår var jag tom på spinning.

Måste fråga.. Läste en massa och hittade att i Danmark är kostråden under grav helt andra än här. Det är ok med ostar som tex brie och även med lite alkohol. Stämmer det? 
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 22:25:51 följande:
    Nu mår jag bra Fick antibiotika och sen gick magonda mm över snabbt. Var hemma måndag + tisdag sov en massa.. Igår var jag tom på spinning.

Måste fråga.. Läste en massa och hittade att i Danmark är kostråden under grav helt andra än här. Det är ok med ostar som tex brie och även med lite alkohol. Stämmer det? 
    Ja det stämmer konstigt nog vet inte varför.
    I danmark är man inte så få fäng som i sverige när man är gravid.
    men alkohol skippar jag som gravid men ja man får ta ett glas öl eller vin till middag som gravid.
    Man   får till och med erbjudningar att röka vid graviditet om man väntar stort barn
    Danmark hmmm hahahaha

Skönt att du har det bättre gumman.
    Shit hur orkar du träna som höggravid hehe jag skulle bara vara helt slut i kroppen      
  • MissKaos

Jag dricker inte heller förutom att jag smakade ur makens glas på ett vin. Han ville veta vad jag tyckte... men löste detta någonstans nu satt och googlade om hallanbladsthe. Hittade en (dåre) som skrev om att röka marijuana undet fl som smärtlindring..

Vet inte hur det är med fåfängan men jag hade ryggskott en gång under förra grav

Hemskt! Har en diskskada och för mkt kilon kan jag få ont av. Så blir det ju tungt mef.

Jo msn kan träna men egtet ehem förmåga! Det är skönt. Sitter så mkt på jobbet.

Gudinnan skrev 2013-09-07 22:39:20 följande:
    Ja det stämmer konstigt nog vet inte varför.

I danmark är man inte så få fäng som i sverige när man är gravid.

men alkohol skippar jag som gravid men ja man får ta ett glas öl eller vin till middag som gravid.

Man   får till och med erbjudningar att röka vid graviditet om man väntar stort barn

Danmark hmmm hahahaha

Skönt att du har det bättre gumman.

Shit hur orkar du träna som höggravid hehe jag skulle bara vara helt slut i kroppen      

Svar på tråden Solstrålarna