• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Ååå jag är gravid!! Jag har plussat idag <3 Jag är så glad just nu. Väntar på att min man ska komma hem så jag kan överraska honom. Trodde ej det va sant när jag tog ett cb somvisade gravid 1-2. Väntade 3 timmar och tog ett till som visade samma sak.

Å jag som nästan gett upp hoppet. 2014 blir ett bra år tror jag :)

• MissKaos

Grattis! ! Så underbart när blir bf?

görabebis skrev 2014-01-20 23:36:21 följande:
    Ååå jag är gravid!! Jag har plussat idag

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis
    MissKaos skrev 2014-01-21 10:23:05 följande:
    Grattis! ! Så underbart när blir bf?

Jag skrev längre men det försvann visst. Bf är 27 september så det är ett tag kvar ;)

Vi åker till Jamaica på måndag så håller på o packar o fixar här hemma. Min man o jag kunde knappt sova i natt för vi är så glada.

Han jobbade till kl 24 så jag hade slått in ett gravtest och en liten body. Hihi. Känns overkligt. Började nästan tappa hoppet nu när man försökt i 1 år.

Nu hoppas man bara allt ska gå bra :)
  • MissKaos

Det klart!

Härligt med en resa nu!! När måste du sluta ta dina mediciner?

görabebis skrev 2014-01-21 13:17:14 följande:
    Jag skrev längre men det försvann visst. Bf är 27 september så det är ett tag kvar ;)

Vi åker till Jamaica på måndag så håller på o packar o fixar här hemma. Min man o jag kunde knappt sova i natt för vi är så glada.

Han jobbade till kl 24 så jag hade slått in ett gravtest och en liten body. Hihi. Känns overkligt. Började nästan tappa hoppet nu när man försökt i 1 år.

Nu hoppas man bara allt ska gå bra :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Jag slutar med mina mediciner direkt. så idag är första dagen utan.
    Känns väldigt bra, vet att jag kommer bli väldigt trött nu, men det är det värt! ds stod jag inför valet att börja med en ny medicin och nu slipper jag välja utan kan skjuta på det tills nästa år.

Har du några förslag på Mvc i Göteborg? Jag går ju aldrig ens på vc utan jag går ju alltid till neurologen på Sahlgrenska så har dålig koll känner jag. Men tänkte att man kanske ska boka nån tid innan jag åker fö sen när jag kommer hem borde jag vara i v 8 och man vet ju aldrig hur det kan vara o få tid :)

• görabebis
    Gudinnan skrev 2013-12-29 23:30:36 följande:
    Sambon min friade nyss jag e i chock tillstånd !
    Grattis!! vad svarade du ;)

• MissKaos

Jag gick på barnmorskegruppen. Jennie T hade jag kanonbra! Du kan be att få ett tidigt ul vid inskrivningen där. Tror jag betalade 100kr. Så skönt att få se hjärtat slå! Det är frächa lokaler och lätt att komma fram i tfn.vligger vid holmens herrm

görabebis skrev 2014-01-21 19:43:32 följande:
    Jag slutar med mina mediciner direkt. så idag är första dagen utan.

Känns väldigt bra, vet att jag kommer bli väldigt trött nu, men det är det värt! ds stod jag inför valet att börja med en ny medicin och nu slipper jag välja utan kan skjuta på det tills nästa år.

Har du några förslag på Mvc i Göteborg? Jag går ju aldrig ens på vc utan jag går ju alltid till neurologen på Sahlgrenska så har dålig koll känner jag. Men tänkte att man kanske ska boka nån tid innan jag åker fö sen när jag kommer hem borde jag vara i v 8 och man vet ju aldrig hur det kan vara o få tid :)

• MissKaos

Idag fyller min bebis en månad. Tiden hår fort!

• görabebis
    MissKaos skrev 2014-01-21 20:04:17 följande:
    Jag gick på barnmorskegruppen. Jennie T hade jag kanonbra! Du kan be att få ett tidigt ul vid inskrivningen där. Tror jag betalade 100kr. Så skönt att få se hjärtat slå! Det är frächa lokaler och lätt att komma fram i tfn.vligger vid holmens herrm
    De fick jag upp när jag sökte på nätet. Verkade bra. Ska jag kolla upp.
    Ja jag vill gärna göra ett tidigt ul. Känns som man vill få det bekräftat, känns overkligt än.

Vad fort tiden går! 1 månad redan. hur länge vill du/ni vara hemma? fungerar det bra med 2 barn? Hur gammal är storebror?
  • ourdreamsaboutababy

Grattis allihopa till bebisar plus och frieri :D sj haf man kub på fredag och har haft en komplikationsfri graviditet hitills :) v13(12+2) idag :)!

Svar på tråden Solstrålarna