• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-06-13 16:11:43 följande:
    Nej allt syntes perfekt så det blir inget mer. Sugen på 3d ul dyrt nöje men man kan ta med barn tror jag. Vet inte ve msom gör här i stan

Mamma mia på Calanderska gör 3d ul :)
  • MissKaos

Åhh börjat handla lite mini mini kläder (rea) gud så sött allt är. Man skulle vara snorrik!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-06-13 16:28:38 följande:
    Alla ul som inte är medicinskt motiverade kostar
    Sjukt ..
    Här kostar det inte alls men här är läkarvården gratis 
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • MissKaos

Tycker jag inte. Man får det som behövs. Nöjjes ul tycker inte jag ska finansieras av skattepengar.

Gudinnan skrev 2013-06-13 22:31:31 följande:
    Sjukt ..

Här kostar det inte alls men här är läkarvården gratis 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-06-12 13:16:30 följande:
    babylängtan20
    Jag läste din blogg och såg vad som hade hänt er Gråterbeklagar stort stort kram till er något som absolut inte fick hända.
    Hur kommer ni nu att göra får du någon hjälp pga 3 mf eller 3:e ma om man nu säger så.
    Hoppas verkligen du kommer att komma tillbaks snabbt igen.

Hej!
    Har inte varit inne på evigheter men nu säger jag hej till er det var en väldigt tyst tråd om man får säga så.
    Hoppas det blir liv igen.
    Hur det går för mig ??
    Hmm ja jag vet inte själv som sagt.
    Har BIM 18/6 och hade stegring på Äl 3/6
    Men jag har fortfarande halv stegring på Äl stickorna
    Gjorde yttligare en idag sista tack o lov och ja det är så rött man ser båda 2 strecken klart och tydligt.
    Har en Cb digital som jag kommer att ta på Tisdag då jag har BIM.       
    åh nu brjade jag att stor lipa igen :'( jag förtränger de på jobbet sen är man åter i verkligheten väl hemma och så kommer alla tankarna :'( 

jodå gravid blir jag nog snart den stora frågan är om bebis vill stanna då .. :(
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-06-14 23:35:44 följande:
    åh nu brjade jag att stor lipa igen :'( jag förtränger de på jobbet sen är man åter i verkligheten väl hemma och så kommer alla tankarna :'( 

jodå gravid blir jag nog snart den stora frågan är om bebis vill stanna då .. :(
    fram med sorgen gumman det är det bästa du ska prata med någon med mig eller någon annan.
    Jag vet hur hårt och tungt och jobbigt det är att missta något väldigt specielt men göm aldrig något i sig utan prata ut gråt ut släng saker om kring dig slå din kunne skrick ut din smärta och längtan !!!
    Jag missade mitt älskade i ma bara tidigt v 8+5 men jag vet hur hårt det var !! det tog mig många många år och än idag tänker jag på detta.
    Men man ska inte hålla allt inne i sig det ska man inte göra.
    100 milijoner kramar till er hjärtat jag vill bara krama om dig !!!!!    
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-06-15 00:30:37 följande:
    fram med sorgen gumman det är det bästa du ska prata med någon med mig eller någon annan.
    Jag vet hur hårt och tungt och jobbigt det är att missta något väldigt specielt men göm aldrig något i sig utan prata ut gråt ut släng saker om kring dig slå din kunne skrick ut din smärta och längtan !!!
    Jag missade mitt älskade i ma bara tidigt v 8+5 men jag vet hur hårt det var !! det tog mig många många år och än idag tänker jag på detta.
    Men man ska inte hålla allt inne i sig det ska man inte göra.
    100 milijoner kramar till er hjärtat jag vill bara krama om dig !!!!!    
    jag är bara så tom.. inte ens trots att hjärtat slog gick det vägen :( .. jag vet inte hur mycket mer man ska orka då man ständigt lever runt sambons  syskonbarn vilket är skitjobbigt då de är så små :( men de fattr inte hur jobbigt de är för mig.. jg kan träffa min vänner barn ja men de är en bebis då och inte 2 små barn där hela svärfamiljen snackar om brn och alla familjesaker o hägtider med barnbarnen :(  de fattar inte .. de säger bara de kommer din tid ska du se.. tänk om den inte gör  det? tänk om vi inte passar :'( gravid har jag blivit fort men sen så bara dör dem :( jag hr en känsl i kroppen och den är inte bra .. ja är rädd för att det är fel med tanke å att jag tydligen är superfertil men så dör de. jag tror mig kropp stöter bort barnen .. jag vet inet jag är rädd :( jag är flr fan bara 20 jag ska inte ha gått igenom allt detta redan :'(
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-06-15 01:03:35 följande:
    jag är bara så tom.. inte ens trots att hjärtat slog gick det vägen :( .. jag vet inte hur mycket mer man ska orka då man ständigt lever runt sambons  syskonbarn vilket är skitjobbigt då de är så små :( men de fattr inte hur jobbigt de är för mig.. jg kan träffa min vänner barn ja men de är en bebis då och inte 2 små barn där hela svärfamiljen snackar om brn och alla familjesaker o hägtider med barnbarnen :(  de fattar inte .. de säger bara de kommer din tid ska du se.. tänk om den inte gör  det? tänk om vi inte passar :'( gravid har jag blivit fort men sen så bara dör dem :( jag hr en känsl i kroppen och den är inte bra .. ja är rädd för att det är fel med tanke å att jag tydligen är superfertil men så dör de. jag tror mig kropp stöter bort barnen .. jag vet inet jag är rädd :( jag är flr fan bara 20 jag ska inte ha gått igenom allt detta redan :'(
    HjärtaHjärtaFår du ingen hjälp på traven nu när du e så ung och du förlorar allt ni kämpat för har dom inte kollat upp sig topp o tå ?
    Men ge inte upp fan det är inte lätt hjärtat.
    Förstår att det är jobbigt och se + se stora magar små bebisar men det är något som inte stämmer likom.

Min vän har samma sak hon blir gravid men misstar barnen om och om igen.
    Men hon hade pco hade ingen men bara en ända ägg man sa till henne att hon alrig blir gravid hon fick hjälp o hon blev gravid tillslut.
    Sonen föddes 08 men nu har hon blivt gravid många ggr men fått mf om o om igen
    hon misstänker att hon bara får flickor och dom dör direkt. har dom kollat din man om detta ?       
  • MissKaos

Nu behöver du bli ordentligt utredd. Står ni i kö eller gå privat.

Kan gyn erbjuda kurator? Låter som att du behlvrr få stöttning aty bearbeta allt detta hemska. Kram!

babylängtan20 skrev 2013-06-15 01:03:35 följande:

• MissKaos

Igår kunde man och son känna bebisen röra sig. Mysigt

Svar på tråden Solstrålarna