babylängtan20 skrev 2013-06-15 01:03:35 följande:
jag är bara så tom.. inte ens trots att hjärtat slog gick det vägen :( .. jag vet inte hur mycket mer man ska orka då man ständigt lever runt sambons syskonbarn vilket är skitjobbigt då de är så små :( men de fattr inte hur jobbigt de är för mig.. jg kan träffa min vänner barn ja men de är en bebis då och inte 2 små barn där hela svärfamiljen snackar om brn och alla familjesaker o hägtider med barnbarnen :( de fattar inte .. de säger bara de kommer din tid ska du se.. tänk om den inte gör det? tänk om vi inte passar :'( gravid har jag blivit fort men sen så bara dör dem :( jag hr en känsl i kroppen och den är inte bra .. ja är rädd för att det är fel med tanke å att jag tydligen är superfertil men så dör de. jag tror mig kropp stöter bort barnen .. jag vet inet jag är rädd :( jag är flr fan bara 20 jag ska inte ha gått igenom allt detta redan :'(

Får du ingen hjälp på traven nu när du e så ung och du förlorar allt ni kämpat för

har dom inte kollat upp sig topp o tå ?
Men ge inte upp fan det är inte lätt hjärtat.
Förstår att det är jobbigt och se + se stora magar små bebisar men det är något som inte stämmer likom.
Min vän har samma sak hon blir gravid men misstar barnen om och om igen.
Men hon hade pco hade ingen men bara en ända ägg man sa till henne att hon alrig blir gravid hon fick hjälp o hon blev gravid tillslut.
Sonen föddes 08 men nu har hon blivt gravid många ggr men fått mf om o om igen
hon misstänker att hon bara får flickor och dom dör direkt. har dom kollat din man om detta ?