• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-06-15 09:20:18 följande:
    HjärtaHjärtaFår du ingen hjälp på traven nu när du e så ung och du förlorar allt ni kämpat för har dom inte kollat upp sig topp o tå ?
    Men ge inte upp fan det är inte lätt hjärtat.
    Förstår att det är jobbigt och se + se stora magar små bebisar men det är något som inte stämmer likom.

Min vän har samma sak hon blir gravid men misstar barnen om och om igen.
    Men hon hade pco hade ingen men bara en ända ägg man sa till henne att hon alrig blir gravid hon fick hjälp o hon blev gravid tillslut.
    Sonen föddes 08 men nu har hon blivt gravid många ggr men fått mf om o om igen
    hon misstänker att hon bara får flickor och dom dör direkt. har dom kollat din man om detta ?       
    jag ska ringa läkaren i veckan sen får vi se vad dem säger.. det blir antagligen prover och gyn undersökning ..
    jag ger inte upp jag orkar inte en gång till.. försöka igen om och om igen det tar på krafterna och tär oerhört på förhållandet :(

det är jätte jobbigt men vi ska leva som vanligt men endå försöka sen får vi se om de händer någt..

det är hemskt, :(
    MissKaos skrev 2013-06-15 09:42:04 följande:
    Nu behöver du bli ordentligt utredd. Står ni i kö eller gå privat.
    Kan gyn erbjuda kurator? Låter som att du behlvrr få stöttning aty bearbeta allt detta hemska. Kram!
    ska ringa i veckan får se vad de säger.. börjr väl hos läkaren ..  ja men jag vill inte det.. jag kan inte prata med någon som inte varit med om samma sak som oss.. hon kn inte referera till mina känslor då. så nej jag och sambon bearbetr detta själva..
  • babylängtan20

hej alla hur går det? :)
    här sexar vi på i väntan på + jobbar och sliter som ett djur så har mycket annat i tankarna om dagarna vilket är skönt får då blir man inte besatt av bebis :P försöker hålla mig sysselsatt så de inte vandrar åt det hållet :p

bim enligt normala cykeln är 5juli så nån gång mellan 5-12 juni har ja bim :) men inget testande förrän mensen är sen eller jag känner nåt, onödigt med besvikelsen annars :)

ni som fortfarande försöker kan väl hålla denna tråden vid liv nu ? :) som förr <3 :)

• Sanna890

Idag går vi in i vecka 28 :) känns helt otroligt att vi har en bebis om 12 veckor <3

• MissKaos

V19. halvtid! Börjar känna mig tung och klumpig. Foglossningsprobelm och tröstätning = ÄR tung och klumpig.
    Bebisen busar lite i magen och snart är det BM besök igen.

Har fått graviditetspening godkänd och det känns med osannolikt. Så nu går jag på semester om 14dgr och sen är det inte mkt jobb kvar!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

Nu har jag fixat en grupp på fb där vi kan följas åt  vi som fortfarande kämpar :)

skriv till mig

Mirelle Norén

• Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-07-13 02:04:39 följande:
    Nu har jag fixat en grupp på fb där vi kan följas åt  vi som fortfarande kämpar :)

skriv till mig

Mirelle Norén

carina nylander
    söker dig NU som vän  
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • CA5

HEJ ALLA!

Herregud, jag har inte varit inne på FL på jättelänge. 

Jag hoppas allting är bra med er <3

Jag är i vecka 25 nu och tiden går sååå snabbt. Jag mår bra och är super lycklig. Om 1½ flyttar vi även till Sverige, vilket jag ser framemot.

Ang FB gruppen, så har jag precis addat dig Mirelle. Glad 

• MissKaos

19+4 här!

Börjar sem i em härligt!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ballongen här har gått in i v 22. Hur går det för er andra?

Svar på tråden Solstrålarna