Gudinnan skrev 2013-06-15 09:20:18 följande:

Får du ingen hjälp på traven nu när du e så ung och du förlorar allt ni kämpat för

har dom inte kollat upp sig topp o tå ?
Men ge inte upp fan det är inte lätt hjärtat.
Förstår att det är jobbigt och se + se stora magar små bebisar men det är något som inte stämmer likom.
Min vän har samma sak hon blir gravid men misstar barnen om och om igen.
Men hon hade pco hade ingen men bara en ända ägg man sa till henne att hon alrig blir gravid hon fick hjälp o hon blev gravid tillslut.
Sonen föddes 08 men nu har hon blivt gravid många ggr men fått mf om o om igen
hon misstänker att hon bara får flickor och dom dör direkt. har dom kollat din man om detta ?
jag ska ringa läkaren i veckan sen får vi se vad dem säger.. det blir antagligen prover och gyn undersökning ..
jag ger inte upp jag orkar inte en gång till.. försöka igen om och om igen det tar på krafterna och tär oerhört på förhållandet :(
det är jätte jobbigt men vi ska leva som vanligt men endå försöka sen får vi se om de händer någt..
det är hemskt, :(
MissKaos skrev 2013-06-15 09:42:04 följande:
Nu behöver du bli ordentligt utredd. Står ni i kö eller gå privat.
Kan gyn erbjuda kurator? Låter som att du behlvrr få stöttning aty bearbeta allt detta hemska. Kram!
ska ringa i veckan får se vad de säger.. börjr väl hos läkaren .. ja men jag vill inte det.. jag kan inte prata med någon som inte varit med om samma sak som oss.. hon kn inte referera till mina känslor då. så nej jag och sambon bearbetr detta själva..