• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Varit på sjukhuset igår. Med regelbundna onda sdr som inte påverkar livmodertappen. ordinerad vila: TRÅKIGT!! Med 2 v kvar att jobba innan gravpeningen tar vid känns det rätt surt. Har en massa kul planerat de första veckorna av tiden hemma. Ullareds besök. Ombyggnad här hemma (Hantverkare) och fix av babyrum. Tvätta alla babykläder jag har gått loss på.. En enorm mängd! Ser ut att räcka till två ungarSkäms 7 klädset i strl 50 + 4 pyjamasar. .. och mer i 56.. TUR jag gillar att köpa och sälja beg..

Bara ligga på soffan känns inte lockande alls. Lite ja, men inte hela tiden. HAde tänkt mig lite vattengympa och boka in en gravidmassage och evt ansiktsbhenadling samt ett besök hos frissan! Och luncha mde vänninar som jobbar. JAg kan ju åka in när som.. Kanske är tur jag  har köpt det mesta till bebis. Jo hade tänkt måla om suffletten på vagnen med den är rätt blekt. Tur den har varit på verkstaden på renovering redan. Tänkt baka bullar. Och göra ngt storkok. Etc..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

Hej! Här är man fortfarande inte gravid. Vi har gjort en utredning och mannens spermier är lite sämre på att simma än vanligt och själv har jag för mycket prolaktin i blodet dock är det svårt att veta om det påverkar. Men det kan innebära att jag har en godartad tumör vid hypofysen. Inväntar just nu en remiss till röntgen av hjärnan. Förhoppningsvis får vi göra ivf till våren om vi inte lyckas själva innan.

• MissKaos

Vad jobbigt! Hoppas det blir bebis snabbt och ayt det inte är en tumör.

24dgr till bf här!

Pommac skrev 2013-11-13 06:54:03 följande:
    Hej! Här är man fortfarande inte gravid. Vi har gjort en utredning och mannens spermier är lite sämre på att simma än vanligt och själv har jag för mycket prolaktin i blodet dock är det svårt att veta om det påverkar. Men det kan innebära att jag har en godartad tumör vid hypofysen. Inväntar just nu en remiss till röntgen av hjärnan. Förhoppningsvis får vi göra ivf till våren om vi inte lyckas själva innan.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Hej hej!

Hur är det med alla? Några måste väl fött nu? :)

Någon som fortfarande försöker?

Jag är inte gravid än. Denna månaden har vi försökt lite extra efter att haft en dipp ett tag..

Bim 22/23 dec så man håller ju tummarna för bästa julklappen hihi.

• görabebis
    ourdreamsaboutababy skrev 2013-11-13 00:36:03 följande:
    hej alla nu är jag tillbaka på fl efter att fått vila lite

(gamla babylängtan20)

Hej gumman. Hur går det för dig? Hoppas ni får eller redan fått pluss och att den lille isf vill stanna :)
  • MissKaos

Hade bf i lördags.. sitter nu och väntar på tul för att magen inte har växt

• görabebis
    MissKaos skrev 2013-12-10 08:39:13 följande:
    Hade bf i lördags.. sitter nu och väntar på tul för att magen inte har växt

Hoppas det går bra idag då :) den har det säkert så gott där inne!
  • ourdreamsaboutababy
    görabebis skrev 2013-12-10 07:11:09 följande:
    Hej gumman. Hur går det för dig? Hoppas ni får eller redan fått pluss och att den lille isf vill stanna :)

Hej jodå de går fint jag började med progesterall i nov efter tidogt mf i oktober fick ett fint + 22/11 :) så är nu i v7 och har beräknad Bf 2Aug :)

Hur går det själv?:)
  • MissKaos

Normalstor jätteaktiv bebis!

Svar på tråden Solstrålarna