• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-07-28 14:30:33 följande:
    Ballongen här har gått in i v 22. Hur går det för er andra?
    åh så mysigt här är man ännu på äl+8 så bim är ca en vecka bort, tog ett test idag syndes nåt svagt men kunde inte na färg så tar de som negativ inväntar nu mensen håller tummarna för att den inte kommer ;)
  • MissKaos

Någon klåfingrig har pillat på min väckarklocka. Uppe en timme för tidigt hade behövt sova.. v24 och rejält trött.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-08-14 04:20:30 följande:
    Någon klåfingrig har pillat på min väckarklocka. Uppe en timme för tidigt hade behövt sova.. v24 och rejält trött.

Hahaha vem kunde det ha varit åh jösses v 24 wow snart blir det bebbe
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • MissKaos

V25. Fogloss. Massiv viktökning. massa sd. Men en busig grabb som sparkar mycket i magen ska snart gå hem på gravledigt. Tur det, hade inte orkat jobba tiden ut!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Hej tjejer! Jättekul o kika in o se va långt ni kommit! Vi har haft paus. Väntar på provsvar på ryggmärgsprov m.m som jag gjorde i veckan sen är det dags för oss att börja försöka igen efter många månaders uppehåll. Är det några kvar som inte är gravida? Och hur långt har ni gått som är det?

• Pommac

Jag är i vecka 2 som vanligt. Jag kommer bara till vecka 4 sedan börjar det om igen. Vad kan det bli, försök 18? Börjar bli smått less nu.

• babylängtan20

Hej 3e försöket efter 3e misfallet v 12 i juni .. hade äl i lördags så äl+3 Så nope tyvärr ingen bebis här ..

• MissKaos

Sista trimestern kvar! Magen sjönk ner i natt. Så halsbrännan blev mkt bättre och magen ser hälften så stor ut!

Svar på tråden Solstrålarna