• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Spännande med rul! Och ny grav.. min tösr 7månader och ingrn mens i sikte.. ingen mer grav planerad ever.. sorgligt men men. Båda barnen har haft vattenkoppor före sommarlovet. Igår blev stora killen febrig i värmen.

Skön sommar annars

..stranden förra veckan. Jag och Elsa!

Familjebad!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

Här kämpas det än. Men det är väl sedan tidigare känt. 2,5 år har snart gått. Trist. Men mannen har slöa spermier så det finns inte så mycket att göra tyvärr än att vänta. Vår läkare har sagt att det inte ska vara omöjligt för oss att bli gravid på egen hand. Men vi står i kö för ivf. Förhoppningsvis blir det inom ett par månader.

• Lycka2014
    MissKaos skrev 2014-07-29 20:19:43 följande:

Spännande med rul! Och ny grav.. min tösr 7månader och ingrn mens i sikte.. ingen mer grav planerad ever.. sorgligt men men. Båda barnen har haft vattenkoppor före sommarlovet. Igår blev stora killen febrig i värmen.

Skön sommar annars smile1.gifphpGSJrtA27074.jpg

..stranden förra veckan. Jag och Elsa!

phpxQeuwy04740.jpg

Familjebad!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Åh goa bebis kropp. Man vill ju bara gosa med en sån liten!
  • Lycka2014
    Pommac skrev 2014-07-29 20:20:54 följande:

Här kämpas det än. Men det är väl sedan tidigare känt. 2,5 år har snart gått. Trist. Men mannen har slöa spermier så det finns inte så mycket att göra tyvärr än att vänta. Vår läkare har sagt att det inte ska vara omöjligt för oss att bli gravid på egen hand. Men vi står i kö för ivf. Förhoppningsvis blir det inom ett par månader.

Vad 'skönt' att det snart blir ivf för er. Kanske blir det till innan men annars så kommer det gå bra med ivf tror jag :)

Vi höll ju på i över 1 år, blev gravid och fick mf i v 6/7, blev gravid direkt igen fick mf v 8. Väntade 1 månad och blev sen gravida igen och är nu i v 16.

Det känns så konstigt när man tänker att vi försökte o försökte o inget hända o sen helt plötsligt så fungerade det.. Inget kul med mf dock men nu blev det tredje gången gillt och mf är ju väldigt vanligt har man förstått nu efter att man själv fått det.
  • ourdreamsaboutababy

Hej alla :) Här mås det kanon :)

vi fick en liten flicka den 6 augusti på bf+5 förlossningen gick skitbra och på mindre än 6h :P var 8 cm öppen när vi kom in och krystvärkarna varade bara i 10 min innan hon kom ut :)!

• Gudinnan

Nu e jag på tågbanan igen
    S nu bim dagen och jag hoppas dessa förhoppningar ej spricker
    GUD hoppas nu shit jag kontaktar er sen ag vet mer har ej vågat ta ett test alls nu bara vänta.

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Lycka2014
    ourdreamsaboutababy skrev 2014-08-19 12:27:31 följande:

Hej alla :) Här mås det kanon :)

vi fick en liten flicka den 6 augusti på bf+5 förlossningen gick skitbra och på mindre än 6h :P var 8 cm öppen när vi kom in och krystvärkarna varade bara i 10 min innan hon kom ut :)!

Vilken liten sötnos! O söt hund oxå!

Vi har nyss varit på RUL och allt såg jättebra ut. Otroligt skönt. En liten tjej är det. V 18+1 :)
  • MissKaos

..Min Elsa hadr snopp på Rul. Oerhört ovanligt men det händer att dom ser fel..

här är det tänder på G. Hon är 8mån nu och ställer sig upp mot allt. Odag började hon med att hålla i med bara ena handen. Värdens goaste bebis..

Dreams -så fin hon är

• Gudinnan

om 8 dagar tar jag ett test

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • ourdreamsaboutababy
    MissKaos skrev 2014-08-22 20:12:05 följande:

..Min Elsa hadr snopp på Rul. Oerhört ovanligt men det händer att dom ser fel..

här är det tänder på G. Hon är 8mån nu och ställer sig upp mot allt. Odag började hon med att hålla i med bara ena handen. Värdens goaste bebis..

Dreams -så fin hon är

Oj haha, ni var ganska chockade när de kom ut en HON då va?:P

Stackaren, febrig och grinig nu då?:/ Åh så mysigt , står hon redan :P antar hon kan krypa redan då :)?

Tack så mycket :)

Lycka2014 skrev 2014-08-20 12:08:45 följande:
    Vilken liten sötnos! O söt hund oxå!

Vi har nyss varit på RUL och allt såg jättebra ut. Otroligt skönt. En liten tjej är det. V 18+1 :)

Tackar :D

Åh så kul, en liten sessa! Så mysigt :)!!!

Tycker de är tråkigt att det är så lite som skrivs här . Ni har inte fb?:)

Svar på tråden Solstrålarna