• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis
    ourdreamsaboutababy skrev 2014-01-21 21:00:06 följande:
    Grattis allihopa till bebisar plus och frieri :D sj haf man kub på fredag och har haft en komplikationsfri graviditet hitills :) v13(12+2) idag :)!
    Va kul o höra att det går bra!! Måste vara skönt att kunna andas ut lite för er efter alla missfall :) När har du bf?
  • ourdreamsaboutababy
    görabebis skrev 2014-01-21 21:06:00 följande:
    Va kul o höra att det går bra!! Måste vara skönt att kunna andas ut lite för er efter alla missfall :) När har du bf?

Ja absolut vi fick ju även se bebis sprattla på vul i v 11 :') så denna bebis får vi nog fan få behålla :D Hur känns de själv?:)
  • MissKaos

Han är fem till helgen. Laddar för kalas.. kul men jobbigy!! Ja det går förvånansvärt bra. Han är stolt och gillar babyn men saknar sin mamma.

Vill du göra tidigt ul är det bm gruppen som gäller! Vanliga mvc är snåla på det.

Det går löjligt fort. Stoppa tiden!! Måste nu väcka och amma babyn mitt bröst exploderar snart.

Förlossningen på östra var kanon med. Brs bm!!

görabebis skrev 2014-01-21 20:34:20 följande:
    De fick jag upp när jag sökte på nätet. Verkade bra. Ska jag kolla upp.

Ja jag vill gärna göra ett tidigt ul. Känns som man vill få det bekräftat, känns overkligt än.

Vad fort tiden går! 1 månad redan. hur länge vill du/ni vara hemma? fungerar det bra med 2 barn? Hur gammal är storebror?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Spännande! Kul att få se den lille

ourdreamsaboutababy skrev 2014-01-21 21:00:06 följande:
    Grattis allihopa till bebisar plus och frieri :D sj haf man kub på fredag och har haft en komplikationsfri graviditet hitills :) v13(12+2) idag :)!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • ourdreamsaboutababy
    MissKaos skrev 2014-01-22 10:13:03 följande:
    Spännande! Kul att få se den lille
    ja ännu en gång ;) hoppas verkligen detta verkligen går vägen nu men jag tror faktiskt på det tom magen börjar bli lite putig nu :)
  • MissKaos

Mysigt! Hur långt har du gått innan? Får du ngn medicin?

ourdreamsaboutababy skrev 2014-01-22 16:10:30 följande:
    ja ännu en gång ;) hoppas verkligen detta verkligen går vägen nu men jag tror faktiskt på det tom magen börjar bli lite putig nu :)

• MissKaos

Gudinnan -mer vill vi höra.!!

• Gudinnan
    MissKaos skrev 2014-01-22 17:21:53 följande:
    Gudinnan -mer vill vi höra.!!
    Hehe
    Jag väntar på datum som mannen ska ge mig e så nyfiken spännd vill lkom ha ett datum
    Så det händer inte så mkt ännu ..
    Men det blir iaf möhippa och kyrkbröllop

Måste hitta en mannlig strippa hahahaha
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • MissKaos

Möhippa får väl tjejerna fixa?

Härligt med spänning av det slaget. Lägger ni bebisplanerna på is till efter bröllopet?

Gudinnan skrev 2014-01-23 11:40:19 följande:
    Hehe

Jag väntar på datum som mannen ska ge mig e så nyfiken spännd vill lkom ha ett datum

Så det händer inte så mkt ännu ..

Men det blir iaf möhippa och kyrkbröllop

Måste hitta en mannlig strippa hahahaha

• ourdreamsaboutababy
    MissKaos skrev 2014-01-22 17:21:07 följande:
    Mysigt! Hur långt har du gått innan? Får du ngn medicin?

I juni fick jag missfall i v 12(11+6) och idag är de v 13( 12+4 ) imon är de dags börjar bli sjukt nervös :))

Till alla som inte vet så är bf 2 aug :) men efter imon vet vi ännu säkrare :)

Ehm nej inget från läkaren. Jag äter folsyra,d3 vitamin och så använder jag progesteron kräm som smörjs på huden :)
Svar på tråden Solstrålarna