• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5
    MariaMaria01 skrev 2012-12-31 17:08:40 följande:
    Får jag hoppa in här:)? Försök nummer 5. ÄL 14:e BIM 28

Klart! Välkommen!
    MissKaos skrev 2012-12-31 21:45:32 följande:
    Tycker nu tapp känns mjukare. Kommer blod nu? Är nu på cykeldag 31

Vad jobbigt att den inte vill komma! Hur lång cykel brukar du ha då?
  • MissKaos

28-30dgr ingen mens ännu. Blir knäpp!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Dag32

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac
    MissKaos skrev 2013-01-01 13:28:28 följande:
    Dag32
    Du kanske gör som jag.. Mens på dag 34.. Suck! Men jag hoppas du är gravid i stället! =) 
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-01-01 12:23:07 följande:

Haha, precis så tänker jag. Därav måste det gå den här gången! :) Vad tråkigt att mensen kom, men samtidigt skönt att den inte dröjde ytterligare fler dagar!

Gott nytt år alla!!! Jag kommer sitta inne hela dagen och kolla film. Snart blir det pizza! Drack bara två glas vin igår, men känner mig super bakis haha!
    Tänker ni också försöka så lite som möjligt framöver? =) Jag skulle helst inte vilja ha barn i oktober heller men jaja, det är väl då det går... DÅ man INTE Vill. 

• Tenshi

Testade igen för några timmar sedan, BIM+2. Lite onödigt kanske, men... Skäms

Det ser tyvärr(?) nästan precis ut som det gjorde i förrgår men "strecket" kom fram betydligt snabbare idag (det tog bara någon minut innan det visade sig den här gången). Dessutom fastnar det mycket bättre på bild nu, det här har jag inte trixat med på något sätt.

• CA5
    Pommac skrev 2013-01-01 13:48:02 följande:
    Tänker ni också försöka så lite som möjligt framöver? =) Jag skulle helst inte vilja ha barn i oktober heller men jaja, det är väl då det går... DÅ man INTE Vill. 

Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu

får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-01-01 14:13:44 följande:

Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu
    får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!
    Okej. Ja vi kör denna månad också. Sedan så struntar jag i Ägglossningstester och struntar i att försöka pricka ägglossning. Då får det ske om det sker helt enkelt. =) Man kan ju föda för tidigt också. Sånt vet man ju aldrig. Man kan ju få missfall också så det är väldigt svårt att pricka in den månad man hellst vill ha. 
  • Pommac
    Tenshi skrev 2013-01-01 13:51:07 följande:
    Testade igen för några timmar sedan, BIM+2. Lite onödigt kanske, men... Skäms

Det ser tyvärr(?) nästan precis ut som det gjorde i förrgår men "strecket" kom fram betydligt snabbare idag (det tog bara någon minut innan det visade sig den här gången). Dessutom fastnar det mycket bättre på bild nu, det här har jag inte trixat med på något sätt.

Det är svårt att veta. Ta ett digitalt så du får veta. =) 
  • Sanna890

Tänker inte nåt negativt om att få barn sent på året, vi vill så gärna ha en liten och h*n är välkommen när som helst :) både jag och min sambo är född sen på året och vi har aldrig lidit av det :) vi längtar så otroligt!

Har glömt att skriva att min älskade sambo friade till mig den 15 dec så i aug 2014 blir jag fru :)

Förövrigt har jag det lite märkligt med kroppen plötsligen, fick min mens på rätta dagen, blödde som vanligt. Nu några dagar senare fick jag småblödningar igen :s märkligt.

Hoppas ni alla hade det bra igår :)

Svar på tråden Solstrålarna