babylängtan20 skrev 2013-02-10 16:08:14 följande:
cytotec igår sammanfattat hemska blödningar och läskigt med så mycket klumpar men med smärtstillandet man fick hem gick det bra med smärtan. dock när de började avverka kunde de göra förjävla ont men smärtan var hanterlig och så fick jag bara i mig flytande nästintill hela dagen .. nu är de bara se hur länge man kan tänkas att blöda och hoppas att allt har kommit ut så man slipper skrapning och ännu mer blödningar vill de ka bli överstökt så fort som möjligt så vi kan börja igen ..
men räknas min blödnings första dag ifrån misfallet sm mensens första dag ? eller hur blir det? känns konstigt bara om man skulle stänkblöda lite under 1-2 v och sedan är de ÄL om man skulle räkna de från första blödningsdagen .. :S förstår ni vad jag menar?
har redan fått tid för återbesök 22a feb
Ja, jag tror du kan räkna första blödningsdagen som cykeldag 1.
Fy, det låter inget vidare

KRAM! Nu hoppas vi på lycka för dig, orättvist är sådanthär.
Jag börjar ÄL testa redan nu. Helt i onödan säker men jag vill veta. Om inte annat för att kunna räkna ut BIM. Återstår att se hur det blir nu under stimuleringsfri cykel.. Kankse inte ens får ÄL. Är på dag 8 idag. Sist fick jag utslag på ÄL testerna på dag 17, så jag kan väl bara gissa på att ÄL sker om 10 dgr eller så om det blir ngn