• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20

fasar inför imorgon .. är LIVRÄDD för att göra cytotec behndlingen :(  ngn som gjort o kan dela med sig om erfarenhet ? 

• floppan2008
    MissKaos skrev 2013-02-08 06:57:14 följande:
    Det kan man inte veta, sannolikt följer du vanligt antal dagar från mens y äl. Sex varannan dag? Finns nu bilder på mina test i tråden
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Vi orkar inte ha sex varje dag fan det gnisslar ju där nere ha ha. Tänker ha sex ofta nästa vecka i alla fall. Kommer ÄL på ons eller sön spelar ju ingen roll! Jag känner ju så väl när jag har ÄL också och ser på flytningarna. Kanske är ett guldägg på g för det stramar och grejar rejält i högra äggstocken En del av mig vill ha ÄL tester men tror ärligt talat jag skulle stressa så mkt över det att ÄL försvann helt så jag låter bli! Var i ett dåligt förhållande för många många år sen och då försvann ÄL 6 mån. Äggen släppte inte utan blev cystor på äggstockarna. När jag lämnade honom kom allt tillbaka och har aldrig haft sånna problem sen dess. Jag verkar vara sån som kam påverka kroppen. Inte bra. Nu tänker jag på mkt annat. Har en rolig spännande sak framför mig och längtar till min och bästisens weekend. Sen har vi några resor planerade. Tänker på detta ist för på bebis. Funkar bra än men så är man i mellanland också. Innan ÄL.
  • floppan2008

Idag får det bli mys med mannen. Har rikligt med ÄL flytningar och det moler i ryggen. Fattar ingenting. Mensen tog slut i söndags... Hela min cykel verkar vara i obalans. Jaja spelar ingen roll när jag har ÄL bara jag har det alls Är nog inte på G ännu men väldigt snart.

• MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-02-08 16:53:37 följande:
    Idag får det bli mys med mannen. Har rikligt med ÄL flytningar och det moler i ryggen. Fattar ingenting. Mensen tog slut i söndags... Hela min cykel verkar vara i obalans. Jaja spelar ingen roll när jag har ÄL bara jag har det alls Är nog inte på G ännu men väldigt snart.

Varje dag, nej my good! Varannan räcker! Eller tom var tredje.
    Jag är på dag 6 idag. Slutat blöda nu, men det är precis.
    Nu är det bara att vänta igen.
    Nästa månad tror jag jag hoppar pergotimet. Känns inte helt kul att "skjuta prick" på slutet i december.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Hur går det tjejer? En dö-period nu innan ÄL. Jag fokuserar mkt på annat. Har ÄL nästa v och det märks på kroppen. Vi myser på... Har inte lika stora förhoppningar denna gången. Trodde det skulle ta sig direkt och nu är det tredje gången gillt så... Givetvis hoppas jag! Kommer inte testa innan denna gången. Trots 8 tester här hemma! Orkar inte analysera dessa jävla tester och bli uppstramad. Hur känner ni andra? Har ÄL passerat?

• MissKaos

Nej, jag är på dag 8 i cykeln. Ska ÄL testafrom måndag

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

Hej på er! Jag läser vad ni skriver hela tiden.. Inväntar ÄL just nu vilket är nästa vecka :) Ska försöka mysa så mycket som vi orkar.. Blir inte varje dag i alla fall, haha. Pust!

• babylängtan20

cytotec igår sammanfattat hemska blödningar och läskigt med så mycket klumpar men med smärtstillandet man fick hem gick det bra med smärtan. dock när de började avverka kunde de göra förjävla ont men smärtan var hanterlig och så  fick jag bara i mig flytande nästintill hela dagen ..   nu är de bara se hur länge man kan tänkas att blöda och hoppas att allt har kommit ut så man slipper skrapning och ännu mer blödningar vill de ka bli överstökt så fort som möjligt så vi kan börja igen ..

men räknas min blödnings första dag ifrån misfallet sm mensens första dag ? eller hur blir det? känns konstigt bara om man skulle stänkblöda lite under 1-2 v och sedan är de ÄL om man skulle räkna de från första blödningsdagen .. :S  förstår ni vad jag menar?

har redan fått tid för återbesök 22a feb

Svar på tråden Solstrålarna