Anonym (J) skrev 2013-01-21 12:51:01 följande:
Din ex-sambo låter som typiska män som kommer inse med tiden vad de förlorat, och då är det för sent!
Ja han har "insett" ett antal gånger, vet int ehur månag gånger jag försökt lämna. Men minns att jag tänkt einnan nyår när vi skulel försöka igen att jag aldrig kommer få en ärlig ursäkt, det är bara när han hålle rpå att förlora mig som han säger förlåt och sen när han blir agr och börjar prata så inser man att han visst tycker allt är mitt fel. Vill bara ha en ärlig ursäkt för jag förtjänar det, inte för han vill få tillbaks mig eller whatever, utan bara för att han vet att han gjort fel och har ångest. Fick dock det på nyår, eller han spelade en låt för mig som han sa att han lyssnat mycket på som fått honom att tänkaa på mig (sorry av akon) och han sa förlåt för alla gånger han lämnat mig ensam med barnen för att gå ut och träffa vänner och vara ute hela nätterna och förlåt för alla gånge rhan sårat mig osv och jag blev så rörd och började gråta och tänkte att nu har jag äntligen fått min ursäkt, nu kommer saker att vända. Det höll typ en dag, nu har han varit ute minst fyra kvällar i veckan igen och imorse sa jag att nu räcker det när han började bråka med mig så fort han vaknade fastän jag inte sagt något, han sa så elaka saker som jag aldrig kommer glömma. Sen när han märkt ehur sårad jag var och när jag sagt att jag inte ville se honom mer förutom för barnets skull när de ska träffas så började han säga förlåt igen men den här gången sa jag att jag vill inte höra det, jag vill inte höra en massa tomma ursäkter och förlåt, jag bryr mig inte längre, jag vill inte ens diskutera det, jag vill inte ens förklara hur bra jag varit och allt han gjort fel åt mig för jag har gett upp, det finns inget att diskutera, jag känner inte ens suget att skicka arga sms för jag vet att han ändå aldrig kommer förändras så varför ska jag ens slösa min energi på att förklara?
Jag lyssnad epå låten han spelade för mig för typ en timme sne och jag vill bara kräkas på den, vilket jävla bull shit! Skickade dock den till honom på facebook för att påminna honom för han redan verka rha glömt. Men varför gjorde jag det? Varför ska jag slösa min energi? Varför är jag så svag? att försöka förklara för någon hur fle de gjort tyder ju bara på att man bryr sig, förklarar man så betyder ju det att man tror personen kan ångra sig. Vad tänkte jag på egentligen? Jag vill bara ha ut honom ur mitt hus, jag vill inte se honom jag är så jävla sårad. Han har sgat så mycket elakt under våra nästan tre år ihop men idag var det liksom droppen, ordentligt, jag har sagt det många gånger förr men den här gången känner jag verkligen att nu får det vara nog! Han sa att jag inte ens är skön att ha sex med! Ok, det kanske är en löjlig grej att bli så sårad över men sexet är liksom det enda som alltid funkat i vårt förhållande och nu känner jag mig som ett jävla skämt, har han varje gång vi haft sex bara varit äcklad eller? eller tänkt på hur oskön jag är och hur synd det är att han ska dras med att ha sex med mig hela livet? Han sa visserligen sen att han inte menade det, men om han int emenar det alls varför fanns då tanken alls i hans huvud? nånstans måste han ju ha fått det ifrån?
gud vad jag skriver nu, förlåt jag är fortfarande upprörd, jag känner mig så förnedrad, jag har lust att bara låsa säkerhetslåset så han int ekommer in me dsina nycklar och sen om han står och bankar på dörren så vill jag ringa polisen och säga att han försöker komma in fastän han inte är välkommen, för han är ändå inte skriven här så han har ingen laglig rätt att vara här. Men det vore ju sjukt omoget av mig, det är bättre att bara lämna med huvudet högt, jag vet det men just nu vill jag bara straffa honom :S