• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-01-29 20:15:28 följande:
    Nästan varje morgon när vi vaknar så tar min kvinna tag i min kuk.  Jag gillar att ligga i sked med henne och det är oftast jag som ligger inne i skeden. Hon är så varm och god och vi sover så klart nakna. Så fin den är säger så mjuk och god. Det  mesta dröjer inte länge innan den har bytt skepnad. Lika så på kvällarna, ofta har vi ju sex men ibland så gillar hon bara att hålla i den precis innan vi ska sova. Den behöver alltså inte innebära att hon runkar den , utan bara håller lite i den och smeker den. Det är som näring till nästa dag eller som näring i vårt förhållande överhuvudtaget Det händer förstås att det blir fullt pådrag med bra sex. Bra sex har vi ju flera gånger i veckan ändå.  Men det är svårare för mig att smeka henne på det viset att får jag smeka henne så blir hon så kåt så då kan hon inte säga nej till sex och ibland så vill hon kanske bara njuta av närheten och då vill hon inte att jag ska smeka henne för mycket på brösten eller på könet. Men oj vad bra allt funkar! Jag är så nöjd med vårt sexliv och hon med.

• Anonym
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-01-29 20:15:28 följande:
    Nästan varje morgon när vi vaknar så tar min kvinna tag i min kuk. 
    Jag gillar att ligga i sked med henne och det är oftast jag som ligger inne i skeden.
    Hon är så varm och god och vi sover så klart nakna.
    Så fin den är säger så mjuk och god. Det  mesta dröjer inte länge innan den har bytt skepnad.
    Lika så på kvällarna, ofta har vi ju sex men ibland så gillar hon bara att hålla i den precis innan vi ska sova.
    Den behöver alltså inte innebära att hon runkar den , utan bara håller lite i den och smeker den.
    Det är som näring till nästa dag eller som näring i vårt förhållande överhuvudtaget
    Det händer förstås att det blir fullt pådrag med bra sex.
    Bra sex har vi ju flera gånger i veckan ändå. 
    Men det är svårare för mig att smeka henne på det viset att får jag smeka henne så blir hon så kåt så då kan hon inte säga nej till sex och ibland så vill hon kanske bara njuta av närheten och då vill hon inte att jag ska smeka henne för mycket på brösten eller på könet.

Men oj vad bra allt funkar! Jag är så nöjd med vårt sexliv och hon med.
    Dream on
  • Anonym (asdf)
    Anonym skrev 2013-01-25 17:14:40 följande:

Har du ingen lust så har du inte. Komma med tomma hot att hans ex alltid runkade när han bad om det.
    Ring och fråga om dom vill runka dig då. Jag tar hand om vårt barn så länge.

Eller vänd på det och säg att du vill ha nr till alla hans ex som runkade han på begäran. Under tiden du ringer och kollar fakta så tar han hand om bebisen.
  • Anjelika
    Anonym skrev 2013-01-25 17:14:40 följande:

Hade min sambo bett mig runka honom om jag inte har lust till sex, och sagt att alla hans ex gjort det så skulle jag absolut inte göra det.

Han har väl egna händer, så svårt kan det väl inte vara att greppa den och göra det själv om det är så viktigt. 
  • Anonym (o)

Är en "gåva", eller "den lilla tjänsten" mentalt nedbrytande för givaren, kan jag inte förstå att man ens tar emot den...  Då besitter man kvalitéer som mindre goda om du frågar mig. Jag personligen mår psykiskt dåligt av att utföra sexuella handlingar om jag inte känner lust eller erotik inom mig. ...och det har inget att göra med mina känslor för min partner eller hans kropp. 

Den som så gärna vill bli avrunkad utan att partnern har lust att göra det, kan väl låta denna slippa göra det - se det som en kärlekshandling, eller hur var det nu?

Att dammsuga och runka kan inte jämföras - det är helt olika dignitet i dessa handlingar känslomässigt. 

• Anonym (nää)

Aldrig livet att jag skulle runka honom om jag inte var sugen själv!

• Handyman

Det här är nog väldigt individuellt hur tjejer ser på saken och vad de vill.  Min förra tjej/fru gjorde det väldigt ofta,  i stort sett dagligen så runkade hon av mig på morgonen då vi hade lite bråttom upp för att åka till jobben.  Det kunde även vara så att hon började göra mig hård i bilen ,eller på uteplatsen för att sedan snabbt se till att jag fick en utlösning.   Jag runkade i stort sett aldrig själv under det förhållandet.  
    I mitt nuvarande så är det en helt annan situation.  Att få en avrunkning är väldigt sällsynt, är hon inte själv tänd så blir det inget även om hon vet att jag är väldigt sugen.  Jag får helt enkelt runka själv i duschen eller när hon inte är hemma. 

• Anonym (Lycklig)

Min förra fru gjorde det aldrig under de hundra år vi var gifta. Min nya kvinna ber om att få göra det om det är så  att hon har röda veckan så jag behöver aldrig be henne. OM jag skulle be henne skulle hon aldrig tveka. Hon älskar att tillfredsställa mig. Jag är ännu lite ovan vid detta men lär mig sakta men säkert att man kan ge utan att kräva ngt tillbaka.

• Anonym

Finns inte på världskartan att jag skulle runka min sambo om jag inte själv var sugen, liksom han aldrig skulle ge mig en orgasm för att jag var sugen men inte han...
    Kärlekshandling eller ej.. Nä, de kan ja inte tycka att det är, kan man inte få visa sin kärlek eller ta emot kärleken på annat sätt än genom ofrivillig sex, men är det då kärlek?

Sen kan det finnas "tillfälle" då jag inte har lust med sex, men ändå utan vidare kan ge min älskling ett blowjob, för jag vet hur mycket han älskar det och det är då jag tänder.

Som sagt, har jag inte lust att runka/suga av honom, då gör jag inte det heller, så får han bli så j-a sur han vill oavsett vad hans X har gjort.
    Och vid närmare eftertanke.... Jag vet inte om jag alltid skulle vilja ge honom det de gav, lika lite som jag alltid vill ha det mitt X gav mig....   

• Anonym (Hehe)
    Anonym (Lycklig) skrev 2013-01-30 10:05:44 följande:
    Min förra fru gjorde det aldrig under de hundra år vi var gifta. Min nya kvinna ber om att få göra det om det är så  att hon har röda veckan så jag behöver aldrig be henne. OM jag skulle be henne skulle hon aldrig tveka. Hon älskar att tillfredsställa mig. Jag är ännu lite ovan vid detta men lär mig sakta men säkert att man kan ge utan att kräva ngt tillbaka.

Jag gör likadan till min, han behöver aldrig kräva nåt. Jag älskar honom vill att han njuter av sexet, livet allt som jag göra åt honom.
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?