• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:54:23 följande:
    Men om han älskar just dina händer då?
    Tror inte hans liv står o faller med mina händer ;)
  • Anonym (Cissi)
    Tom Araya skrev 2013-01-28 01:55:37 följande:
    Resonerar du lika om allt han kan göra själv?
    Det kan jag inte svara på, isåfall får du ge något exempel...
  • J a d e d
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:55:50 följande:
    Jag tror inte att någon jämställer en runk med att inhalera syre.
    Men okej. Du gör bara det som ger dig själv något, eller något som ger dig tillbaks exakt vad du själv gett. Det är den här inställningen som jag inte förstår mig på men vi är alla olika. Eller nåt.
    In my soul there?s a world for you.
  • Tom Araya
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:55:50 följande:
    Kan du nämna något i ert förhållande som skulle kunna ha de konsekvenserna?
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:57:53 följande:
    Jag tror inte att någon jämställer en runk med att inhalera syre.
    Men okej. Du gör bara det som ger dig själv något, eller något som ger dig tillbaks exakt vad du själv gett. Det är den här inställningen som jag inte förstår mig på men vi är alla olika. Eller nåt.
    Nej inte alls, jag gör väldiga många saker för att göra andra glada och där också saker jag inte älskar att göra själv.
    Men att runka är en sådan oviktig sak så jag ser inte varför jag skulle göra det...det finns liksom inga argument att göra något jag verkligen inte tycker om när det inte handlar om en stor sak. 
  • Linda Gr

Men nu har jag ingen man att runka av och eftersom jag är uttråkad så kanske någon har några batterier att låna ut till min lilla kompis så han inte är så trött, hehe.Tungan ute

• Anonym (Cissi)
    Tom Araya skrev 2013-01-28 01:59:13 följande:
    Kan du nämna något i ert förhållande som skulle kunna ha de konsekvenserna?
    just det där var faktiskt ett skämt :p såklart står inte livet och faller med det och jag är medveten om just det också.
    Men det finns viktigare saker jag gör där jag inte själv får ut något av det! 
  • J a d e d
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 02:00:12 följande:
    Nej inte alls, jag gör väldiga många saker för att göra andra glada och där också saker jag inte älskar att göra själv.
    Men att runka är en sådan oviktig sak så jag ser inte varför jag skulle göra det...det finns liksom inga argument att göra något jag verkligen inte tycker om när det inte handlar om en stor sak. 
    Jaha okej. Du ogillar det. Då är det ju en förklaring.

Det jag reagerade mest på var att de flesta svar verkar handla om hur det är något man aaaaaldrig skulle få för sig att göra för det kan han fan sköta själv. Ungefär som att det handlar om någon form av kränkning eller orättvisa. Weird.
    För många tror jag ju att det ingår i sexet ibland, att just runka. Kanske inte nödvändigtvis varje gång runka AV dock.
    In my soul there?s a world for you.
  • Caroline017

Haha va? 
    "Dom har runkat varje gång han bett om det", men snälla varför det?
    Nu skulle min man aldrig komma på tanken att fråga mig det men aldrig någonsin jag skulle göra det under befallning. 

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?