• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2013-01-28 21:53:44 följande:
    Jag tycker att det är ganska kul att runka min man, kan ofta bli sugen på det utan att vara sugen på sex. Inte direkt för hans skulle heller utan mest för att jag gillar känslan att jag kan få honom att komma och ha det skönt, känner mig lite mäktig då. Att jag kan få honom att gå från osugen utan en tanke på sex till att komma, tycker det är lite kul. Oftast när jag runkar honom är det jag som ber om att få göra det. Jag tafsar lite och plockar fram den och kör igång, ibland protesterar han lite med att han inte har tid men han ger ofta upp snabb :p
    Ibland frågar han mig om jag kan runka av honom och jag har nog aldrig sagt nej faktiskt.
    Jag brukar be honom att slicka mig ibland men då brukar det faktiskt nästan alltid leda till samlag även fast jag mest var sugen på att bli slickad bara, jag brukar bli sugen på mer rätt snabbt när han börjar.

Egentligen gillar jag att suga mer men det är lite mer jobb tycker jag, kanske löjligt men vill helst inte träffa folk, gå ut, äta saker osv utan att borsta tänderna först efter att jag sugit och jag tycker det är väldigt tråkigt att borsta tänderna så att suga tar jag mig sällan tid för sådär.
    Då är runka bättre för då är det bara att tvätta händerna efteråt. Också kan jag prata med honom också samtidigt, det tycker jag är sexigt.
    Det är min stora dröm att en kvinna tycker det är kul att göra oss män kåta, från ointresserad tills hon runkar av en så att sperman sprutar.
  • Anonym (olika kvinnor)

Hade en kollega som var så kåt på mig. Vi brukade hångla ibland när vi samåkte. Två gånger runkade hon av mig och det var så otroligt skönt.: Hon ville knulla med mig men jag var gift och hade barn så det fick vara. Om jag smekte hennes clitoris en liten stund och sedan stoppad in ett finger i fitt an så kom hon direkt. Vi var rätt bra på att kåta upp varandra.

• Anonym
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-02-01 08:49:11 följande:
    Hade en kollega som var så kåt på mig. Vi brukade hångla ibland när vi samåkte. Två gånger runkade hon av mig och det var så otroligt skönt.: Hon ville knulla med mig men jag var gift och hade barn så det fick vara. Om jag smekte hennes clitoris en liten stund och sedan stoppad in ett finger i fitt an så kom hon direkt. Vi var rätt bra på att kåta upp varandra.
    Min fråga var när man INTE är kåt. När man inte vill ha sex
  • Anonym (Man)

Om min sambo är sugen och vill bli smekt/slickad till orgasm så blir det så, åtminstone nio gånger av tio.
    Jag tycker väldigt mycket om att tillfredsställa henne och jag tror det är bra för vår kärlek och för vårt förhållande att jag i min grundinställning har en vilja att göra det när hon så önskar. Om jag väljer att ha en öppen och positiv inställning så brukar oftast jag också bli tänd och sugen bara vi kommer igång ("win-win"!). Jag känner ingen som helst press eller tvång, jag har gjort ett eget val vad gäller min egen inställning. Hon känner till min positiva inställning och därför vet jag också att hon skulle acceptera om jag någon enstaka gång skulle ha skäl att avvisa henne, så jag ser det inte som något problem.

Men, hon ser inte alls lika på saken när det gäller det omvända.

Jag förmodar att det är flera, framförallt män..?, som känner igen beskrivningen och motsatsförhållandet?

• Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2013-02-01 09:57:27 följande:
    Min fråga var när man INTE är kåt. När man inte vill ha sex

Min tjej skulle ALDRIG göra det om hon inte hade lust. Hon skulle bli väldigt arg på mig om jag fortsatte att be om det
  • Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2013-02-01 10:39:45 följande:

Min tjej skulle ALDRIG göra det om hon inte hade lust. Hon skulle bli väldigt arg på mig om jag fortsatte att be om det
    Varför blir tjejer arga på att killar vill ha sex? Jag förstår inte, det är väl bra att de vill? 
    ÄR själv tjej men jag fattar inte...

• Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2013-02-01 11:07:01 följande:
    Varför blir tjejer arga på att killar vill ha sex? Jag förstår inte, det är väl bra att de vill? 
    ÄR själv tjej men jag fattar inte...

Har man inte lust ibland så får man ju acceptera det. Men har man ALDRIG lust så ska man juinte acceptera det för då är det ju något i förhållandet som är fel.
  • Anonym (Man)

Att verkligen inte ha någon lust är en sak.
    Men att som många tjejer/kvinnor göra ett eget val att aktivt arbeta för att motverka sin egen lust, det är mycket svårt att förstå!

• Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2013-02-01 11:13:33 följande:

Har man inte lust ibland så får man ju acceptera det. Men har man ALDRIG lust så ska man juinte acceptera det för då är det ju något i förhållandet som är fel.
    Ja men varför blir man SUR? Det verkar ju mycket märkligt. Varför vara sur på nån som är kåt? Det innebär ju att han gillar sin brud!

Jag förstår inte, liksom. 

• Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2013-02-01 11:26:13 följande:
    Ja men varför blir man SUR? Det verkar ju mycket märkligt. Varför vara sur på nån som är kåt? Det innebär ju att han gillar sin brud!

Jag förstår inte, liksom. 

Man kan väl känna sig smickrad över det men också samtidigt känna präss på att tillfredställa sin man när man inte har lust. Så det kanske är blandade känslor och då finns kanske risken att man blir sur
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?