Anonym skrev 2013-01-28 21:53:44 följande:
Jag tycker att det är ganska kul att runka min man, kan ofta bli sugen på det utan att vara sugen på sex. Inte direkt för hans skulle heller utan mest för att jag gillar känslan att jag kan få honom att komma och ha det skönt, känner mig lite mäktig då. Att jag kan få honom att gå från osugen utan en tanke på sex till att komma, tycker det är lite kul. Oftast när jag runkar honom är det jag som ber om att få göra det. Jag tafsar lite och plockar fram den och kör igång, ibland protesterar han lite med att han inte har tid men han ger ofta upp snabb :p
Ibland frågar han mig om jag kan runka av honom och jag har nog aldrig sagt nej faktiskt.
Jag brukar be honom att slicka mig ibland men då brukar det faktiskt nästan alltid leda till samlag även fast jag mest var sugen på att bli slickad bara, jag brukar bli sugen på mer rätt snabbt när han börjar.
Egentligen gillar jag att suga mer men det är lite mer jobb tycker jag, kanske löjligt men vill helst inte träffa folk, gå ut, äta saker osv utan att borsta tänderna först efter att jag sugit och jag tycker det är väldigt tråkigt att borsta tänderna så att suga tar jag mig sällan tid för sådär.
Då är runka bättre för då är det bara att tvätta händerna efteråt. Också kan jag prata med honom också samtidigt, det tycker jag är sexigt.
Det är min stora dröm att en kvinna tycker det är kul att göra oss män kåta, från ointresserad tills hon runkar av en så att sperman sprutar.