• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:21:36 följande:
    Ja det är tur att vi är olika!

Jag går igång på att hon njuter och att jag kan styra när orgasmen kommer. Sedan är det för mig en skön njutning att bli smekt. Är det inte trevligt att smeka en killa och samtidigt se på hur han njuter? 
    Nej även där, det är inte så trevligt att vare sig "smaka" eller runka egentligen :p
  • Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:25:28 följande:
    Caroline, vad tycker du om att själv bli smekt av en kille?
    Helt ärligt så är det något jag oftast klarar mig bra utan =)
  • J a d e d
    Linda Gr skrev 2013-01-28 02:17:11 följande:
    Vi kan ju trigga honom upp i extas, hihi
    Ja det ingår ju liksom lite i det där med att runka.
    Mitt syfte är dock inte att få någon typ av kontroll. Men kul att du tycker det är roligt. Solig
    In my soul there?s a world for you.
  • Mattias 855

Intressant! Undrar om det är vanligt? Gillar du orgasm bäst under samlag, Caroline? Brukar du smeka dig själv?

• Anonym (Alex)

Tänk att man ligger här utan att man kan sova nu. Och så kommer kvinnan in, vänder på en och börjar massera ryggen. Går ner mot rumpan och låren, massageolja. Efter ett tag vänder hon på en och det går inte dölja, den står upp. Hård. Hon runkar den och masserar ut varenda droppe...detta hände mig för 2 veckor sedan. Känns både som igår och som en evighet sen

• Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:28:46 följande:
    Intressant! Undrar om det är vanligt? Gillar du orgasm bäst under samlag, Caroline? Brukar du smeka dig själv?
    haha lite väl intima frågor men ja det är bäst under samlag men jag behöver inte sex allt för ofta om jag ska vara helt ärlig.
    Kanske gör mig unik, det vet jag inte men rätt sällan jag kommer på att woow! nu måste jag ha sex hehe. 
  • Mattias 855

Har full förståelse för att det kanske blev för intimt, men det är självklart ok att svara bara på det du vill. Uppskattar att du är ärlig! Det är jag med...

• Caroline017

Jag valde ju också vad jag svarade på och inte, men så hemskt var de ändå inte hehe

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?