• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • J a d e d
    Goochglad skrev 2013-01-28 02:46:09 följande:
    hmm. Utveckla gärna

Vår uppfattningsförmåga är nog inte riktigt på samma nivå.
    In my soul there?s a world for you.
  • Anonym (klart)

min sambo frågar aldrig utan de är mer jag som alltid är där för jag gillar de och ja märker att han gör det oxå ;)

som andra  innan i denna tråden så säger ja likadant ja ÄLSKAR att se honom njuta .. och får ja bestämma så har jag gärna sex flera gånger om dagen vilket han inte säger nej till ;)....

jag tänder till av att få runka av min sambo , bara känslan av att känna hur den växer är mycket mycket tändande ..

men alla är vi ju olika :)

• Anonym

Nej, skulle inte komma på tanken. Det får han göra själv.

• Anonym

Underbart med känslan av närhet, när som helst och hur som helst.
    Om min partner inte hade intresse av att smeka mig och min kropp på alla tänkbara sätt skulle jag välja någon annan. Det är inte konstigt att det knakar i en del förhållanden om man är olika på den här punkten och jag kan också nästan förstå otrohet om man lever i en sån här relation.

Skulle vara fullständigt ointressant att leva med någon som skulle se det som en motbjudande uppgift att smeka min heta längtande kropp oavsett om det skulle handla om ömsesidigt sex eller bara en skön stund av närhet med bonus för den ena.
    Handlar inte om vad som är rätt eller fel men är man inte överens på den här punkten så får man problem förr eller senare tror jag. 

• Anonym (S)

Nu runkar jag sällan av min man utan suger hellre.

Jag gör det ofta när jag inte vill ha sex men inte alltid. Beror på vad jag känner för helt enkelt. Men några ggr i veckan i alla fall. Jag tycker om att göra det.

Sen har vi sex några gånger i veckan med.

Jag kan be honom slicka mig med om jag skulle vara sugen och inte han. Dock händer det sällan att han inte också vill ha något då.

• Anonym (o)
    Anonym skrev 2013-01-28 06:57:35 följande:
    Underbart med känslan av närhet, när som helst och hur som helst.
    Om min partner inte hade intresse av att smeka mig och min kropp på alla tänkbara sätt skulle jag välja någon annan. Det är inte konstigt att det knakar i en del förhållanden om man är olika på den här punkten och jag kan också nästan förstå otrohet om man lever i en sån här relation.

Skulle vara fullständigt ointressant att leva med någon som skulle se det som en motbjudande uppgift att smeka min heta längtande kropp oavsett om det skulle handla om ömsesidigt sex eller bara en skön stund av närhet med bonus för den ena.
    Handlar inte om vad som är rätt eller fel men är man inte överens på den här punkten så får man problem förr eller senare tror jag. 
    Bara svaga, respektlösa människor är otrogna om partnern inte är sugen på att utföra sexuella tjänster närhelst de önskar. Att man inte har lust att ta ett kön i hand eller mun en dag, betyder inte att man är ointresserad av sin partner. 
  • Anonym (Sugen)

Blir lite avundsjuk när jag får höra att många tjejer berättar att de gladeligen gör det åt sina pojkvänner. Jag kan tycka att det är bland det skönaste som finns. Speciellt om tjejen har kalla händer, då svimmar jag nästan. Tyvärr skulle aldrig min tjej gå med på det

• Anonym

Jag tycker att det är ganska kul att runka min man, kan ofta bli sugen på det utan att vara sugen på sex. Inte direkt för hans skulle heller utan mest för att jag gillar känslan att jag kan få honom att komma och ha det skönt, känner mig lite mäktig då. Att jag kan få honom att gå från osugen utan en tanke på sex till att komma, tycker det är lite kul. Oftast när jag runkar honom är det jag som ber om att få göra det. Jag tafsar lite och plockar fram den och kör igång, ibland protesterar han lite med att han inte har tid men han ger ofta upp snabb :p
    Ibland frågar han mig om jag kan runka av honom och jag har nog aldrig sagt nej faktiskt.
    Jag brukar be honom att slicka mig ibland men då brukar det faktiskt nästan alltid leda till samlag även fast jag mest var sugen på att bli slickad bara, jag brukar bli sugen på mer rätt snabbt när han börjar.

Egentligen gillar jag att suga mer men det är lite mer jobb tycker jag, kanske löjligt men vill helst inte träffa folk, gå ut, äta saker osv utan att borsta tänderna först efter att jag sugit och jag tycker det är väldigt tråkigt att borsta tänderna så att suga tar jag mig sällan tid för sådär.
    Då är runka bättre för då är det bara att tvätta händerna efteråt. Också kan jag prata med honom också samtidigt, det tycker jag är sexigt.

• Anonym
    Anonym (o) skrev 2013-01-28 17:51:26 följande:
    Bara svaga, respektlösa människor är otrogna om partnern inte är sugen på att utföra sexuella tjänster närhelst de önskar. Att man inte har lust att ta ett kön i hand eller mun en dag, betyder inte att man är ointresserad av sin partner. 
    Man måste givetvis inte allid ha lust och "ställa upp", lika lite på sex som att åka och handla eller ta hand om en disk. Ibland orkar man bara inte, kanske har man huvudet fullt av stress/oro eller så.
    Jag reagerar mot beskrivningen och känslan att det skulle vara så motbjudande att röra partnern och smekas för att man själv inte är kåt. 
    Jag skulle inte vilja leva med en partner som definierar fysisk närhet och omtanke med varandra som att "utföra sexuella tjänster". Jag ser inte min partner som en sexköpare utan som någon jag älskar och vill visa omtanke med. 
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?