• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 02:02:39 följande:
    Jaha okej. Du ogillar det. Då är det ju en förklaring.

Det jag reagerade mest på var att de flesta svar verkar handla om hur det är något man aaaaaldrig skulle få för sig att göra för det kan han fan sköta själv. Ungefär som att det handlar om någon form av kränkning eller orättvisa. Weird.
    För många tror jag ju att det ingår i sexet ibland, att just runka. Kanske inte nödvändigtvis varje gång runka AV dock.
    Jag är med dig! Men i mitt fall är det något jag ogillar och därför skulle jag inte vilja göra det helt enkelt...jag gör andra saker jag inte avgudar men det sexuella är inte något där jag "offrar" mig själv. 
  • Linda Gr

Tänk vilket övertag vi tjejer har när vi runkar våra män. Då är det ju vi som bestämmer om och när han skall få spruta. Visst är väl det kul, säg?

• Mattias 855

Visst är det så, Linda! Ni bestämmer!! Därför tycker jag att det är så skönt - att inte ha kollen

• J a d e d
    Linda Gr skrev 2013-01-28 02:11:29 följande:
    Tänk vilket övertag vi tjejer har när vi runkar våra män. Då är det ju vi som bestämmer om och när han skall få spruta. Visst är väl det kul, säg?
    Jag gillar inte den tanken alls, beror väl på hur man är funtad...
    In my soul there?s a world for you.
  • Caroline017
    Linda Gr skrev 2013-01-28 02:11:29 följande:
    Vad är kul med det?
  • Linda Gr
    J a d e d skrev 2013-01-28 02:14:39 följande:
    Jag gillar inte den tanken alls, beror väl på hur man är funtad...
    Vi kan ju trigga honom upp i extas, hihi
  • Mattias 855

Caroline, känner du inte att det kan vara upphetsande att retas? Själv älskar jag att slicka och hålla henne nära nära orgasm, men se till så det blir utdraget

• Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:17:53 följande:
    Caroline, känner du inte att det kan vara upphetsande att retas? Själv älskar jag att slicka och hålla henne nära nära orgasm, men se till så det blir utdraget
    Nej Mattias det gör jag verkligen inte, jag antar att vi alla människor är olika men för egen del så tycker jag inte det låter speciellt coolt.
    Förstår inte heller varför man ska dra ut på det...men återigen vi är alla olika! 
  • Ojsan
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:17:53 följande:
    Risken med att dra ut på det är att personen inte kommer överhuvudtaget
  • Mattias 855

Ja det är tur att vi är olika!

Jag går igång på att hon njuter och att jag kan styra när orgasmen kommer. Sedan är det för mig en skön njutning att bli smekt. Är det inte trevligt att smeka en killa och samtidigt se på hur han njuter? 

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?