Gratis startpaket
Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.
Tack på förhand.
Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag
Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.
Tack på förhand.
Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag
Det var ju perfymfritt Bamse-produkten, vad bra :) Så det ingår både perfymerade produkter och operfymerade. Fick inte heller nån tidning
Favoritar :)
Hämtade ut mitt paket från kronan idag. Personalen blev överlycklig att få lämna ut det. De är dessutom helt nyöppnade sedan en vecks tillbaka :)
Ingen tidning, men allt enligt ovan. Kan lägga upp bild sedan.
Greeneyes: det brukar vara bra datum på dessa typer av produkter. Tidigast går våtservetterna ut, 2014-09. Schampot 2015 och seba med stod inget datum. Du kan nog lugnt beställa och hämta ut :)
Hämtade ut kronans box idag och vet inte, men att sakerna i skulle vara värt 200 och kupongerna 1000 tycker jag är att överdriva!
Ett paket våtservetter och lite små prover? Våtservetterna kan väl va värda vad dom kostar men miniförpackningar av prover tycker jag inte man kan säga är "värda" något..
Kupongerna var ganska löjliga:
50% på clearblue fetilitetsstickor(ord pris 395) om man köper monitorn samtidigt för 1600?! Vem som är gravid behöver det?
25% på en nässug med ordpris 99
20% på valfri weleda-produkt
20% på en salva mot mjölkskorv med ordpris 89
25% på valfri produkt ur kronans produktserie för barn
25% vid köp av två sebamed produkter
7 kr rabatt på bepanthen
15 kr rabatt på dagkräm med ordpris 175
31 kronor rabatt på hårinpackning
Nää, värd 1200 kronor skulle jag VERKLIGEN INTE vilja säga att boxen är!!!
Tack Älva
a j 91: har du hämtat ut de andra två? Om inte så kan jag meddela att babybox var sämre. Apoteksgruppen var riktigt bra, där fick man bland annat fyra tidningar. Jag har lagt upp en bild innan. Men med Kronans fick man ändå två fullstora förpackningar av babyrelaterade produkter.
Jag jan hålla med dig om att värdet inte riktigt är vad de säger, men bra gratissaker var det i alla fall :)
Man ska inte gnälla när saker är helt gratis
nån måtta får det vara