• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • watership down

Jag mailade allt för föräldrar för det har gått jättelång tid för mig. Fick svar att det kommer om 1-2 v

• Älva1973

De kanske har en försening på alla paketen då? Ingen brådska för min del, kan vänta lite till.

• Stockholmsmamma130825

Hämtade Kronans babygåva idag och tycker det helt klart är värt det. Inte jättemånga saker och inte dyra saker men alltid något. Gobokens paket idag och jättesöta saker!

• Flikkan

Hämtade ut kronans igår och fick hem allt för föräldrars paket idag! Gud vad snabba dom var det skulle ta 4 veckor skrev dom och jag beställde torsdags förra veckan :)

• Älva1973

Flikkan: så fuskigt ;), jag beställde allt för föräldrars paket för 5-6 veckor sedan och har inte fått det än. Men mejlade dem idag.

• Flikkan
    Älva1973 skrev 2013-06-04 21:52:32 följande:
    Flikkan: så fuskigt ;), jag beställde allt för föräldrars paket för 5-6 veckor sedan och har inte fått det än. Men mejlade dem idag.

Ojdå! Men när jag beställde skulle man ju få en handkräm att hämta ut med kupong och något mer typ en olja, nu finns inte det ens på hemsidan? :( Jag som såg fram emot weledas olja!
  • Älva1973

Nu fick jag svar på mitt mejl som jag skickade till Allt för föräldrar, för andra gången. De har tydligen skickat paketet och jag ska höra av mig igen om 3-4 veckor om det inte kommer. Snacka om lång leveranstid.

Svar på tråden Gratis startpaket