• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • Aapple
    Flikkan skrev 2013-07-01 18:34:51 följande:
    Har fått prover från medela, napp från nuk,
    Och dag vart jag hellycklig haha.
    Fick en röd box med våtservetter i som man har i skötväskan från huggies.
    Har skrivit till huggies i USA om en sån samt en stor till skötebordet tyvärr kunde dom ej skicka nu.
    Och nu fick jag detta ifrån Sverige ej från huggies utan något som hette: mörkö detaljhandel.
    Nappen kom från barnartiklar?

i1308.photobucket.com/albums/s614/Waankel/AA6...
    Hur fick du dina saker från huggies?
    Älskar huggies bästa sakerna 
  • Loppaan
    babyfreeze skrev 2013-07-11 07:18:46 följande:
    Det står att man får en mugg om man laddar upp en bild.

Det står också att det är en tävling. Förvirrande :p
  • Flikkan

Vet inte vilka dom är och inga man kan kontakta dom bara skickade. För att jag hämtat ut babyboxar!

Det kommer automatiskt som det verkar iaf till mig!

• Sherita

Börjar man prenumerationen Vi Föräldrar ska man få påslakan o lite annat smått o gott.
    Jag gick med i våras, men har inte sett röken av något ännu???
    Hittar inte någonstans vart man ska vända sig heller.
    Får tidningen och har betalt räkningen, men Inge mera.... :-/

• Pixx
    Sherita skrev 2013-07-12 04:59:26 följande:
    Börjar man prenumerationen Vi Föräldrar ska man få påslakan o lite annat smått o gott. Jag gick med i våras, men har inte sett röken av något ännu??? Hittar inte någonstans vart man ska vända sig heller. Får tidningen och har betalt räkningen, men Inge mera.... :-/

Fick mina saker snabbt men kontakta dem; www.viforaldrar.se/Kontakt
  • Älva1973

Sherita: jag tog också prenumeration på tidningen och skulle få biobiljett. Den kom i brevlådan i ett separat kuvert samtidigt som jag fick tidning nummer två. Tog ganska länge innan första numret dök upp.

• Sherita

Tack
    Ringde till de var för 50 öre fattades. Jag har fått tidningen varje månad men inte grejen.
    De aktiverade nu så 50 öre slapp jag betala

• Aapple

Någon som fårr rabattkod från allt för föräldrar shop på 10%

• Älva1973
    Sherita skrev 2013-07-12 11:47:39 följande:
    Tack
    Ringde till de var för 50 öre fattades. Jag har fått tidningen varje månad men inte grejen.
    De aktiverade nu så 50 öre slapp jag betala
    haha... det lät lite snålt att de inte släppte igenom det först. 50 öre finns ju inte längre egentligen Flört
    Så bra att du hörde dig för och att de låste upp så du får din gåva.
    Gravid i vecka 26
  • Limja

Jag hämtade ut baby to be-paketet från Apoteksgruppen idag.
    Blev lite besviken på innehållet, det var tungt men tyngden låt i två tjocka pappatidningar.
    Sen var en föräldrarobarntidning, tre nappar, 10 ml weleda olja mot strior, två små skulbad 50 ml från sebamed
    och några rabattkuponger. INTE sebamed kit, inte tuggummin och inte någon leksak ...
    Gillar varuprover mer än tidingar måste jag säga. 

• Flikkan

Jag skrev till babybox och klagade då man skulle få 2 gratis månader på lovefilm och när jag skulle regga mig då har dom lagt ned. Jag fick egentligen inget annat än 1 blöja och rabatter som man ändå behövde betala nästan fullt pris. Dom bad om utsökt och idag fick jag en ny box från babyproffsen. Fick en lilla handduk i bambu från trygghansa, en haklapp med ett lejon på, ett stort paket med våtservetter, comviq kontantkort, 1 blöja, en liten tub tandkräm. Sedan likadana rabattkuponger. En ny tidning den var bra!

• Flikkan

[quote=70562378][quote-nick]Malaika skrev 2013-07-23 21:45:41 följande:[/quote-nick][/quote] Man ser inte vad du har skrivit?

• Sherita

Fick man inte en blöjhink från babyproffsen för ett tag sedan? Kanske drömt

• Älva1973

Flikkan: mitt paket från babybox var också lite av en besvikelse gös alla kuponger hade gått ut samt att det inte var så mycket bebisrelaterat förutom 4st blöjorovet och en provpack våtservetter. Fick även trosskydd och mjällschampo. Så helt tomt var det inte. Boxarna från apoteken tyckte jag var bättre.

Sherita: på barnens hus får man köpa en för 99kr när man hämtar ut babyboxen.

• Aapple

Någon som fått allt för föräldrar gravid box? Har någon kupong med 10% som jag tappat bort? Snälla någon måste ha den??

Svar på tråden Gratis startpaket