• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • Loelle

Älva, det är inte ens ett paket det är en inplastad tidning med kuponger i.

• Älva1973

Loelle, har inte fått det heller ;)
    En body och lite rabatter hade inte varit helt fel :D

• Yrja M
    Loelle skrev 2013-06-18 22:59:18 följande:
    Älva, det är inte ens ett paket det är en inplastad tidning med kuponger i.
    Precis, jag blev faktiskt lite besviken. Här på orten där jag bor finns inga apotek eller leksaksbutiker som delar ut startpaket så det där var det enda som jag har fått än så länge. Och det kändes väldigt "tunnt". Det är ju inte ens en body med i paketet utan det är en kupong som man måste gå på kappahl för att få ut (tillsammans med medlemskort).
  • Flikkan

Jag behövde inte ha något medlemskort eller skaffa ett gratis på plats!

Tog min body lämnade kupongen och gick därifrån :)

• Älva1973

Yrja, ja det är ju tråkigt bär man bor på liten ort. Men om du åker iväg någon gång så kan man ta med sig utskriften man får på mejlen till boxarna. De går nog även att hämta ut efter bebis är född också.

Har inte hört om medlemskort på kappahl, men däremot MedMera-kortet på Kronans Droghandel. Jag hade tur att kronans precis öppnat för jag bor, annars fanns den inte.

• Yrja M
    Älva1973 skrev 2013-06-19 08:25:51 följande:
    Yrja, ja det är ju tråkigt bär man bor på liten ort. Men om du åker iväg någon gång så kan man ta med sig utskriften man får på mejlen till boxarna. De går nog även att hämta ut efter bebis är född också.

Har inte hört om medlemskort på kappahl, men däremot MedMera-kortet på Kronans Droghandel. Jag hade tur att kronans precis öppnat för jag bor, annars fanns den inte.
    Ja, jag får försöka ta mig till någon större stad någon gång. Gratis saker är ju skoj! Glad

Det står på kupongen att man måste vara medlem kappahls kundklubb för att få bodyn. fast jag har inte testat att hämta ut den ännu (då vi inte har någon kappahl här på orten) så jag vet inte hur hårda dom är på det.
  • Bassenasse

Det kostar inget alls att bli medlem i kundklubben, bara säg till i kassan så får du ett kort.

• Flikkan

Hej är det någon av er som hämtat ut babyboxen till exempel?
    Och sedan fått hem massa gratis saker i brevlådan utan förvarning och ej från vem?

Detta har hänt mig 3 ggr på 1 vecka nu :)

Svar på tråden Gratis startpaket