• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • Älva1973
    LillaMi81 skrev 2013-02-09 15:50:42 följande:
    Jag hämtade ut en box på babyproffsen. Mycket sämre box än jag hämtat ut för ett par år sen på barnens hus. 2 stycken blöjor, ett paket trosskydd och två småflaskor med Head &Shoulders schampo. Sen en massa reklam och rabattkuponger. Tror faktiskt inte att jag glömt något. Jo, matningsskedar.
    Jag fick så gott som samma nu i veckan då jag hämtade ut babyboxen från Barnens hus.
    På två av kupongerna/erbjudandena hade dessutom giltighetsdatum gått ut Rynkar på näsan
    Blöjhinken fick man köpa rabbaterat för 99 kr (ord 299 kr). Men refillen på påsarna var väldigt dyra.

Här är en bild på mitt innehåll:

Det är många "följare" ... skoj om man kan följas åt och tipsa om fler gratis saker Skrattande

Jag har beställt boxen från Apoteksgruppen och ska hämta den i veckan hade jag tänkt, hoppas verkligen att den inte är lika innehållsfattig som babybox. Man vill ju ha mer babyrelaterade saker såsom prover så man vet vad man ska fortsätta köpa Glad
  • Pixx
    Älva1973 skrev 2013-04-28 21:36:52 följande:
    Jag fick så gott som samma nu i veckan då jag hämtade ut babyboxen från Barnens hus. På två av kupongerna/erbjudandena hade dessutom giltighetsdatum gått ut  Blöjhinken fick man köpa rabbaterat för 99 kr (ord 299 kr). Men refillen på påsarna var väldigt dyra. Här är en bild på mitt innehåll: Det är många "följare" ... skoj om man kan följas åt och tipsa om fler gratis saker  Jag har beställt boxen från Apoteksgruppen och ska hämta den i veckan hade jag tänkt, hoppas verkligen att den inte är lika innehållsfattig som babybox. Man vill ju ha mer babyrelaterade saker såsom prover så man vet vad man ska fortsätta köpa 

Hämtade min box från Apoteket i veckan, ska se om jag minns vad det var i;

olika kuponger, ex på bilbarnstol o gravidbälteskudde till bil, 2 st små flaskor med babyskum från barnsängen, 2 självlysande nappar, pappatidning + 2 andra tidningar, en pysventil, någon salva plus information om den, en liten broschyr med info om bebis (eller vad det var), har säkert glömt nått nu men den var ok (napparna kostar ca 75 kr på Apoteket) :)
  • Älva1973
    Pixx skrev 2013-04-28 21:44:00 följande:

Hämtade min box från Apoteket i veckan, ska se om jag minns vad det var i;

olika kuponger, ex på bilbarnstol o gravidbälteskudde till bil, 2 st små flaskor med babyskum från barnsängen, 2 självlysande nappar, pappatidning + 2 andra tidningar, en pysventil, någon salva plus information om den, en liten broschyr med info om bebis (eller vad det var), har säkert glömt nått nu men den var ok (napparna kostar ca 75 kr på Apoteket) :)
    Ja men det var ju ett kanonpaket Skrattande
    Hoppas på ett liknande innehåll för mig.

Det finns ju flera stora apotekskedjor, Apoteksgrupen, Apoteket hjärtat, Apoteket och Kronans droghandel. Men alla ger väl inte ut gravidpaket? Sedan kan de säkert ha uppehåll om de har slut paket på lager.
  • Pixx

Jag fick att de var på apoteksgruppen jag skulle hämta mitt på :)

• Älva1973

Här är mitt innehåll från Apoteksgruppen, känner mig väldigt nöjd med den. Kändes som ett fylligt innehåll.
    Dels var det fyra tidningar i fullformat samt diverse provförpacknigar, ett paket tugg och två nappar. Fick inte så mycket rabattkuponger, men 15% på allt på lekmer.se

Här är bilden:

• Pixx
    Älva1973 skrev 2013-04-29 21:08:11 följande:
    Här är mitt innehåll från Apoteksgruppen, känner mig väldigt nöjd med den. Kändes som ett fylligt innehåll.
    Dels var det fyra tidningar i fullformat samt diverse provförpacknigar, ett paket tugg och två nappar. Fick inte så mycket rabattkuponger, men 15% på allt på lekmer.se

Här är bilden:

Vilken söt rosa flodhäst (ser ut som det i alla fall) :)

jag lämnade ingen kod till henne i kassan så har tankar på att köra till ett annat apotek o se vad man får i de paketet, om det är skillnad från apotek till apotek dvs ... har ett par vänner som fått barn/är gravida som inte "orkar" ta ut sina så kan ju bara ge de till dem om de är samma saker.
Svar på tråden Gratis startpaket