• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • Älva1973

Många som favoritar... har ni hämtat ut några paket än och vill dela med er av innehållet?

Kronans Droghandel släpper sitt babypaket imorgon. Det var tydligen lite försenat. Men från och med imorgon kan man  beställa det och hämta i deras butiker :)

• Flikkan
    Älva1973 skrev 2013-05-27 16:55:15 följande:
    Många som favoritar... har ni hämtat ut några paket än och vill dela med er av innehållet? Kronans Droghandel släpper sitt babypaket imorgon. Det var tydligen lite försenat. Men från och med imorgon kan man  beställa det och hämta i deras butiker :)

Jag skrev det igår! Hihi jag är så nyfiken på vad det är i dom nya. :) Tror du jag kan hämta ut mina boxar nu från alla ställen går in i v. 8 på torsdag bara!
  • Älva1973

Flikkan: det var ingen som frågade vilken vecka jag var när jag hämtade ut boxarnas. Tror bara att det är upp till en själv hur tidigt man anmäler sig och hämtar. För om det inte går bra så får man erbjudanden via mejl och telefon. Kan vara lite känsligt.

• levande charader

Hej på er! Jag är inte gravid med har en svägerska som är. Hon bor för tillfället utomlands med flyttar hem lagom till barnet föds, kan jag hämta ut åt henne? Kan jag göra det i mitt namn även om jag inte är gravid, nån som vet?

• afroditekissen
    kampfisken skrev 2013-05-28 18:03:25 följande:

Hittade inte deras box på sidan
    du går in på rådgivning på meny raden sedan barnklubb.. sen kan du klicka dig vidare till formuläret..
Svar på tråden Gratis startpaket