• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • kampfisken
    afroditekissen skrev 2013-05-28 18:51:51 följande:
    du går in på rådgivning på meny raden sedan barnklubb.. sen kan du klicka dig vidare till formuläret..

Jätte tack
    besök gärna min blogg. kampfisken.bloggplatsen.se/
  • afroditekissen

nu har jag hämtat paketet från kronan.. de rekomenderar jag Glad
    det som följde med va:
    en stor förpackning våtservetter, stor flaska Bamse 2 i 1 dusch & shampoo  från ccs, två prov flaskor från baby seba med (olja och blöjkräm) + en bad leksak, prov tub från bepanthen, två prover från weleda (lotion till mig och shampoo till baby, prover med shampoo & balsam från björn axen, och en tidnig från vi föräldrar..
    jag ska försöka ordna bild.. 

• watership down

åh vad kul :)

fast jag är inte så mycket för de där bamseprodukterna med perfym i. annars verkar det ju vara bra innehåll!

• afroditekissen
    watership down skrev 2013-05-29 17:07:40 följande:
    åh vad kul :)

fast jag är inte så mycket för de där bamseprodukterna med perfym i. annars verkar det ju vara bra innehåll!
     jag tycker inte att den luktar något.. då finns de ju så kallade parfymfria saker som luktar betydligt mycket mer tycker jag alla fall..
  • Flikkan

Vad är det för kuponger i? Eftersom det ska vara av ett värde för 1000kr

• Älva1973

Jag har beställt kronans idag och ska hämta det imorgon om de har det inne i butiken.

afroditekissen: Ser ut som ett bra innehåll Glad

Alorna. Trist att du inte fick tidningen Rynkar på näsan

• greeneyes

Min bebis kommer inte förrän i november, så jag väntar med att hämta ut boxar tills dess att det närmar sig. Vill inte att krämer etc blir för gamla innan bebis ens kommit. Är det överdrivet att tänka så?

Svar på tråden Gratis startpaket