Gratis startpaket
Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.
Tack på förhand.
Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag
Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.
Tack på förhand.
Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag
Flikkan, nej det har inte hänt mig. Däremot gått en del mejl från olika företag. Vad har du fått?
Har fått prover från medela, napp från nuk,
Och dag vart jag hellycklig haha.
Fick en röd box med våtservetter i som man har i skötväskan från huggies.
Har skrivit till huggies i USA om en sån samt en stor till skötebordet tyvärr kunde dom ej skicka nu.
Och nu fick jag detta ifrån Sverige ej från huggies utan något som hette: mörkö detaljhandel.
Nappen kom från barnartiklar?
i1308.photobucket.com/albums/s614/Waankel/AA691A9E-CF3D-45C2-8E39-04EBC0769787-10675-00000D8FF7DFCC39_zps655c62fc.jpg
Såg att när man lämnade Sina uppgifter för babyboxen så kunde företag skicka varuprover.
Detta såg jag i torsdags då jag hämtade den på barnens hus.
Och nu fick jag 1 sak.
Nappen och medela samt massa salvor måste vara för någon annan box jag hämtat ut.
Vet någon av er om någon man kan få från USA?
Dom är verkligen hur mycket som helst där för gravida. Tydligen hör man av sig till företagen men inte alltid dom kan skicka av någon anledning? Kanske om man säger att man kan stå för frakten själv?
Konstigt, jag har inte fått något hemskickat. Hämtade min box på barnens hus om det nu spelar roll. Men roligt för er som får överraskningar i brevlådan :D
Hade fått från allt för föräldrar. Tänkte hämta ut bodyn vid tillfälle. Står att man ska vara medlem, men det spelar ingen roll, jag hår gärna med.
Favoritar! :)
Idag hämtade jag ut mitt gratis paket från apoteksgruppen
men funderade på om även apoteket har ett sådant paket. För jag har letat och letat och hittar inte vart man kan beställa. Ngn som vet?
Maria: jag har inte sett om Apoteket AB har ett, däremot har kronans Droghandel ett om msn har MedMera-kortet.
men funderade på om även apoteket har ett sådant paket. För jag har letat och letat och hittar inte vart man kan beställa. Ngn som vet?