• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • Älva1973
    Mamma en gång till skrev 2013-05-03 18:51:10 följande:
    Tyvärr så behöver man coop medmerakort för att få på kronsns droghandel
    Tur att jag har det .... hihi Flört
  • Älva1973
    CatEyes skrev 2013-05-03 11:19:50 följande:
    Vet inte om någon har skrivit om den här redan men jag såg att man kan beställa en Babygåva från Kronans Droghandel från och med 23 maj...

www.kronansdroghandel.se/Radgivning/barnklubb.../
    Jag har satt in en påminnelse i mobilen på det datumet så jag inte glömmer bort Flört
    skogstjejen19 skrev 2013-05-03 08:26:50 följande:
    Älva, då är det bara att gå lös på gratis grejerna nu :)
    Ja något måste man ju roa sig medan man väntar.

• watership down
    Älva1973 skrev 2013-04-29 21:08:11 följande:
    Här är mitt innehåll från Apoteksgruppen, känner mig väldigt nöjd med den. Kändes som ett fylligt innehåll.
    Dels var det fyra tidningar i fullformat samt diverse provförpacknigar, ett paket tugg och två nappar. Fick inte så mycket rabattkuponger, men 15% på allt på lekmer.se

Här är bilden:

den där rosa flodhästen var väldigt poppis här hemma, vi fick den till vår förra unge :) hämtade ut mitt från Apoteksgruppen igår. Det var inte något set från sebamed utan bara två produkter. bara en pappatidning, inget tuggimmi. däremot pysventil och weleda baby ansiktskräm.
  • Disneyfreak

Rolig tråd!!
    Lite frågor som kommer upp då... :P

När ska man beställa så man får hem dessa gratiskit? Har BF i december så gissar att det är för tidigt än... ^^
    Kan man få från mer än ett ställe??
    Känns lite som att man får ju passa på ;)

• Älva1973

Disneyfreak: du kan bara hämta ett paket per utgivare. Det finns olika företag som ger ut sin variant. Läs tillbaka i tråden så lär du få flera tips på vart du beställer. Sedan kan man googla efter gratis gravidpaket/boxar.

Babybox.se
    Baby to be box (apoteksgruppen)
    Allt för föräldrar
    Kronans drogapotek

Ibland står det när man får hämta paketen och hur långt gången man minst ska vara. Jag gjorde misstaget att anmäla mig för tidigt förra gången och jag fick MA i v10. Eftersom man lämnar ut sina kontaktuppgifter för att få gratis saker så kommer det ringa säljare med olika erbjudanden. Inte så roligt om man nyss fått missfall. Jag skulle vänta till man passerat vecka 12 med att beställa. Nu hoppas jag givetvis att din graviditet ska gå bra :)

• Disneyfreak
    Älva1973 skrev 2013-05-07 10:58:09 följande:
    Disneyfreak: du kan bara hämta ett paket per utgivare. Det finns olika företag som ger ut sin variant. Läs tillbaka i tråden så lär du få flera tips på vart du beställer. Sedan kan man googla efter gratis gravidpaket/boxar.

Babybox.se
    Baby to be box (apoteksgruppen)
    Allt för föräldrar
    Kronans drogapotek

Ibland står det när man får hämta paketen och hur långt gången man minst ska vara. Jag gjorde misstaget att anmäla mig för tidigt förra gången och jag fick MA i v10. Eftersom man lämnar ut sina kontaktuppgifter för att få gratis saker så kommer det ringa säljare med olika erbjudanden. Inte så roligt om man nyss fått missfall. Jag skulle vänta till man passerat vecka 12 med att beställa. Nu hoppas jag givetvis att din graviditet ska gå bra :)

Aah okay!! =)
    Tack för hjälpen!
    Ja vi får hoppas att allt går som det ska... =)
Svar på tråden Gratis startpaket