• Sherita

Gratis startpaket

Kan någon tipsa mig om lite startpaket som finns?
    Behöver inte vara Gratis, men är ett plus om de är det.

Tack på förhand.

Bebis kommer 7/7 2013 så ingen panik, men vill gärna titta o fundera ett tag  

• Svar på tråden Gratis startpaket
  • IsabellaP

När jag valde vart jag skulle hämta valde jag babyproffsen då man fick en blöjhink från dem, men inte på barnens hus. Är dock ett år sedan. Big baby i Sollentuna hade en box med, riktigt bra!

• LillaMi81

Jag hämtade ut en box på babyproffsen. Mycket sämre box än jag hämtat ut för ett par år sen på barnens hus. 2 stycken blöjor, ett paket trosskydd och två småflaskor med Head &Shoulders schampo. Sen en massa reklam och rabattkuponger. Tror faktiskt inte att jag glömt något. Jo, matningsskedar.

• Matilda84
    LillaMi81 skrev 2013-02-09 15:50:42 följande:
    Jag hämtade ut en box på babyproffsen. Mycket sämre box än jag hämtat ut för ett par år sen på barnens hus. 2 stycken blöjor, ett paket trosskydd och två småflaskor med Head &Shoulders schampo. Sen en massa reklam och rabattkuponger. Tror faktiskt inte att jag glömt något. Jo, matningsskedar.

Det enda som saknades i mitt paket från Babyproffsen, det enda som saknades var en leksak.
  • MeJustMe

På förlossningen fick vi en liten väska från Libero med blöjor(ett paket tror jag det va) och små provflaskor med olika saker och nån leksak. Sen på BB fick vi påsar, vi fick flera, med pampersblöjor (paket) och lite annat smått o gott. 

• längtan09
    Sherita skrev 2013-02-09 15:55:12 följande:
    MAM nappen man får gratis på fb någon som skickat efter den?
    Jag har! praktiskt, kom på mindre än en vecka :)
    Mamma sedan juni 2009
  • misswersch
    längtan09 skrev 2013-02-12 18:51:16 följande:
    Jag har! praktiskt, kom på mindre än en vecka :)
    nu har ja skickat efter en :) hoppas man får den snart :)
Svar på tråden Gratis startpaket