• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • VEA
    wonders skrev 2013-03-04 14:21:22 följande:
    123456 grattis verkar ju gå hett till här inne eftersom många -ar efter så kort tid. Roligt att det går bra för er. Alla som inte har kommit så långt ännu i cykeln håll ut! Hoppas att alla får en riktigt bra dag.   

wonders skrev 2013-03-04 14:21:22 följande:
    123456 grattis verkar ju gå hett till här inne eftersom många -ar efter så kort tid. Roligt att det går bra för er. Alla som inte har kommit så långt ännu i cykeln håll ut! Hoppas att alla får en riktigt bra dag.   

Hoppas på plus för fler av oss snarast.
  • Pau

Hej på er alla!
    Nu har Pernilla1974 fått ta över mina saker som jag inte hann använda så snart ser ni hennes som VIP :)
    Som 123456 skrev tidigare så hade dom inte räknat med plus så snabbt så det tog sin lilla stund att få ordning på det.

Hoppas ni haft en underbar dag i Solig

• Frajda 80

Hej alla. Jag är sååååå glad för att jag har fått chansen nu. Grattis igen 123456. Nu väntar jag ivrigt på paketen. Kram

• Pixlar

Välkomna Frajda80 och Pernilla1974!

Här går jag bara och väntar på mensen nu, för monitorn visade låg igår.. antingen hade jag ingen ÄL den här månaden eller så kissade jag fel så att monitorn inte kunde läsa av eller nåt. Men men, nya tag nästa månad!

Kram på er! 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Frajda 80

Hej alla. Jag är sååååå glad för att jag har fått chansen nu. Grattis igen 123456. Nu väntar jag ivrigt på paketen. Kram

• strumpan123

Grattis till plussen och lycka till ni som fått paket efter dom.

Var på hälsokost och köpte mig Bidrottninggelé apiforce för att få upp lite hopp, tänkte fråga om det är någon här inne som har någon erfarenhet eller provat på detta tidigare? 

• gabbi81

Verkar vara lite förändringar i 30-gruppen.Välkomna alla nya VIP:are!! Glad

Jag är idag inne på dag 29. Om jag räknat rätt så kommer jag att ha 31 dgr i min cykel denna månaden.
    Kommer inte att göra ett test förrän den officiellt är sen. Och det har ju min mens inte varit hittills, kommer på dagen, jämt!.. Rynkar på näsan
    Här är det PMS-varning på hög nivå. Lite förkänningar i mage och ont i mina boobisar. Som alltid innan mensen är på ingång.
    Så jag väntar och ser.... 

• gabbi81

Den dagen,om den kommer att jag känner av att det händer något i min kropp och jag misstänker ett litet frö. 
    Då kommer jag inte kunna hålla mig , då kommer jag ta ett gravtest innan beräknad mens.
    Men nu vill jag inte testa. Kommer bara att bli besviken ...  

Svar på tråden 30 utvalda 2013!